Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä nyt pienen Pakkotoisto-nettitreenisankarin itseluottamusta horjutettiin kun isäukko haukku, että oon lihonut, kun näki puolen vuoden tauon jälkeen. Tai ehkä hän tarkoitti lihaksia?

Voihan vittu mitä paskaa taas. Huomenna duuniin. Tulee uus työntekijäkin. Tietty joku helvetin mulkero ja vie mun paikan. Vittu.

Älä nyt Ephe viitti. Eiköhän tuossa jossain välissä ehditä cruisata.

Öitä:zzzz:

"Jos voisin peiton alle jäädä nukkumaan, en haluaisi mennä mihinkään..."

Missä työmotivaatio!?

Missä työmotivaatio!?

Missä kaikki motivaatiot?! Pitäis siivota ja tehdä kaikenlaista. Gradua nyt eniten. Mutta jos tämän päivän uhraisin sille, että siivoan tämän sikolätin, jota joskus asunnoksikin on kutsuttu. Hyh.

Mä tässä jo vähän siivoilin ja imuroin. Mitään muuta ei kyllä oikee jaksais ruveta tekemään.

Missä kaikki motivaatiot?! Pitäis siivota ja tehdä kaikenlaista. Gradua nyt eniten. Mutta jos tämän päivän uhraisin sille, että siivoan tämän sikolätin, jota joskus asunnoksikin on kutsuttu. Hyh.

Niiin no ne puuttuu melkeinpä aina, niin en viitsinyt sen enempää tähdentää. Mie inhoan siivoamista. Jos oisin Hulk, niin ainoa tapa saaha mut raivoon olis alkaa siivota. Voi helevetti että mie inhoan siivota. Ei siinä että nuo perhana suulakkeet ei pysy koskaan paikoillaan, mutta kun ei pysy se perkeleen putkikaan. Siihen vielä lisää se että yrität sitä vimeistä nurkkaa imuroida niin imuri sammuuu, koska se PRKL johto lähti seinästä. Yritä siinä sitten tunkea sitä putkea sängyn alle kun suulake on joku vittuilun maailmanmestari ja jää sinne perkele kauimmaiseen nurkkaan sängynjalan taakse. On se myös perkele kun oot saanu siivottua ja kamat on kaapissa, niin "helou, olen pieni roska vain tässä keskellä lattiaa tulin tuolta sukasta:>" VOI SAATA... :curs:

Tuli vissiin vähän naurettua viikonloppuna kun naamaan sattuu vieläkin hymyillessä ja ääni on ihan käheänä :D

Ääni on täälläkin vielä vähän maissa. Mutta sehän on vaan seksikäs semmonen vähän kähee ääni? Eiks ni? :D

On se myös perkele kun oot saanu siivottua ja kamat on kaapissa, niin "helou, olen pieni roska vain tässä keskellä lattiaa tulin tuolta sukasta:>" VOI SAATA... :curs:

Reps. No niin. Tässä kiteytettiinkin kaikki olennainen siivouksesta. Kiitos kun puit sen tunteen näin hyvin sanoiksi. :hyvä:

Kuka nyt ei pubiruusulta haluaisi kuulostaa? Tuli kyllä puhuttua ja naurettua niin paljon koko viikonlopun, että nyt en ookaan sit yli 12h sanonu oikeastaan mitään.

Niiin no ne puuttuu melkeinpä aina, niin en viitsinyt sen enempää tähdentää. Mie inhoan siivoamista. Jos oisin Hulk, niin ainoa tapa saaha mut raivoon olis alkaa siivota. Voi helevetti että mie inhoan siivota. Ei siinä että nuo perhana suulakkeet ei pysy koskaan paikoillaan, mutta kun ei pysy se perkeleen putkikaan. Siihen vielä lisää se että yrität sitä vimeistä nurkkaa imuroida niin imuri sammuuu, koska se PRKL johto lähti seinästä. Yritä siinä sitten tunkea sitä putkea sängyn alle kun suulake on joku vittuilun maailmanmestari ja jää sinne perkele kauimmaiseen nurkkaan sängynjalan taakse. On se myös perkele kun oot saanu siivottua ja kamat on kaapissa, niin "helou, olen pieni roska vain tässä keskellä lattiaa tulin tuolta sukasta:>" VOI SAATA... :curs:

Kiitti por0, sain kyllä aika hyvät maanantainaurut tästä:D:D Miten voi saada imuroinnista noin vaikeaa:D Vaikka en siitä tykkää itsekään kyllä, en mä sillä, että kyllä mä tähän osin samaistun:D

Back
Ylös Bottom