Minä kävin kevyen pystytreenin ja vatsat tekemässä ahkerana pikkukettuna![]()
No voi mulukku! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kävin kevyen pystytreenin ja vatsat tekemässä ahkerana pikkukettuna![]()

Voihan vittu mitä paskaa taas. Huomenna duuniin. Tulee uus työntekijäkin. Tietty joku helvetin mulkero ja vie mun paikan. Vittu.
Missä työmotivaatio!?
Missä kaikki motivaatiot?! Pitäis siivota ja tehdä kaikenlaista. Gradua nyt eniten. Mutta jos tämän päivän uhraisin sille, että siivoan tämän sikolätin, jota joskus asunnoksikin on kutsuttu. Hyh.
Tuli vissiin vähän naurettua viikonloppuna kun naamaan sattuu vieläkin hymyillessä ja ääni on ihan käheänä :D

On se myös perkele kun oot saanu siivottua ja kamat on kaapissa, niin "helou, olen pieni roska vain tässä keskellä lattiaa tulin tuolta sukasta:>" VOI SAATA... :curs:
Niiin no ne puuttuu melkeinpä aina, niin en viitsinyt sen enempää tähdentää. Mie inhoan siivoamista. Jos oisin Hulk, niin ainoa tapa saaha mut raivoon olis alkaa siivota. Voi helevetti että mie inhoan siivota. Ei siinä että nuo perhana suulakkeet ei pysy koskaan paikoillaan, mutta kun ei pysy se perkeleen putkikaan. Siihen vielä lisää se että yrität sitä vimeistä nurkkaa imuroida niin imuri sammuuu, koska se PRKL johto lähti seinästä. Yritä siinä sitten tunkea sitä putkea sängyn alle kun suulake on joku vittuilun maailmanmestari ja jää sinne perkele kauimmaiseen nurkkaan sängynjalan taakse. On se myös perkele kun oot saanu siivottua ja kamat on kaapissa, niin "helou, olen pieni roska vain tässä keskellä lattiaa tulin tuolta sukasta:>" VOI SAATA... :curs: