Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen yllättynyt, että minulla on 1300 likeä. Mielestäni en ole koskaan huomiohuorannut tms. eikä minun jutut nyt mitään erikoisia ole. Olisin veikannut, että alta 500.

Hahhah 34 likeä, yllättävän paljon juttujeni tasoon nähden, jotkut humalaiset vahingossa tykänneet? Eikä yhtään kaveria :D Kukas oli se eniten paskin tyyppi?:jahas:

I :worship: u guys Judis & no-body! Te olette jotain mihin minä en tule koskaan yltämään :)

Hahhah 34 likeä, yllättävän paljon juttujeni tasoon nähden, jotkut humalaiset vahingossa tykänneet? Eikä yhtään kaveria :D Kukas oli se eniten paskin tyyppi?:jahas:

I :worship: u guys Judis & no-body! Te olette jotain mihin minä en tule koskaan yltämään :)

Sulla on niin pirun vähän postauksiakin.. Jos postaat 15t postia niin tykätään vaikka taso olis alta riman.

vittu että pelästyin ku huomasin et tääläkin voi olla kavereita ja tääläki voi tykätä. Pelkäsin kai jotain porttiteoriaa että kohta oon facebookissaki ku vaa tykkäillää jatkuvasti. Helvetti. Mut en mä kyl muuta sosiaalista mediaa tarvii ku pakkiksen. jos tää lasketaan (?) siis... tääl saa jauhaa paskaa eikä tarvii välittää vaikka ei ketää kiinnosta ja kun melkein melkolailla kukaan ei tiiä kuka vittu mä oon eikä oo mitää tarvetta saada teijän kenenkään kanssa mitää suurempaa sosiaalista kontaktia. Intenet on tarkotettu anonyymiin toimintaan. mun mielestä.

oonpas mä juntti

Sulla on niin pirun vähän postauksiakin.. Jos postaat 15t postia niin tykätään vaikka taso olis alta riman.

Minkäs minä sille mahdan etten edes keksi mitään järkevää kirjoitettavaa.. Yksi posti silti lisää, likeä odotellessa :rock:

No oliko äskeisessä postauksessani sit muka jotain järkeä? :D Kuten tässäkin..

Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D

en, kuhan totesin. Mullaki olis tosin tuhansia postauksia jos olis digisinkkuketju

Niin, muut on ikisinkkuja ni sälli on digisinkku. Ei oo helppoo olla NIIIIIN yksin :(

Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D

Nojoo.. Mun viimiset 4500 postia on kyllä offtopiccia mut sitä ennen saatto olla jotain typeriä kysymyksiä treeni/ravinto triideissä!

Tänään saapi tulla morjestamaan mua Prkl Clubille, ekana katellaan illan jäkispeli porukalla ja sitten heti pelin jälkeen soittaa pari bändiä lavalla.
Alakertaan pääsee klo 19.30, itse mestoilla jo ennen seiskaa ja sisään ei maksa kuin narikka.

Jihuu. :dance:

Minä varmaan etunenässä. Olen ehkä joskus 2007 saattanut kirjoittaa sinne jotain ja sekin todennäköisesti jotain kukkua. Ei kiinnosta toisten treenit eikä oikein omatkaan, ei niistä jaksa puhua. Tulee tehtyä mitä tulee ja tavoittteita ei ole.

Joo ja nykyäänhän Pakkiksen suuntaus näyttäs olevan enemmissä määrin myös yleisfoorumi jossa se on kyllä onnistunu iha hyvin.

Aika bilefiilikset jostain syystä. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom