Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lenkillä piti käydä tässä päivällä ennen ku lähtee rellestämään, mutta on kyllä jalat niin jumissa eilisestä treenistä, että tuleekohan siitä mitään. Ja herätessä oli pieni kohmelo-olo, vaikka vaan 5 olutta join eilen illalla.

Onneks on perjantai. Vaan ei niin kiva kun yllättäen kelit on tämmöset ankeammat. Sentään lämmintä. :)
Ihan snadisti jopa mietin että JOS oikeen villiksi heittäytyis, vois lähteä huomenna illalla ihan ihmisten ilmoille.. Ehkä. Tosin laiskuus se varmaan taas voittaa. :D

Perjantai:) Harmittavaa vaan että nämä uudet allergialääkkeet ei toimi(!!!) ja olen neukkarissa kolmen erittäin partavedellä kyllästetyn tyypin kanssa. Kyllä happi loppuu ja silmät vuotaa taas:( Ja miksi ne lääkkeet ei toimi vaikka vaikuttava aine on sama?!

Mike tuli mieleen ja tsekkasin niin 2728 on nyt.

Judiksellaki 2334! Hallelujah! Kyllä Judista nyt varmasti kismittää. 95% noista naisilta. :dance2:

Kas, olenko muka edelleen Judiksen edellä kaikista sen voinsyöntivideoista ja heruttelukuvista huolimatta? No en kyllä pitkään, siitä foorumin tytöt pitävät huolen. Mutta kai täällä nyt joku muukin samoissa tai suuremmissa lukemissa on?

1575... Kaikki tullu paskoista ajatuksen virralla kirjoitetuista jutuista tai treenimerkinnöistä.

Toisaalta oon kyllä ollu aika ahkera likettäjä myös, yli 1700.

Kauheita likemääriä jengillä :wtf: Hitto kun tulee rankasti vettä, viittiikö tonne nyt lähteä ulkoilemaan?

Aikalailla suhteessa postausmäärään tuo Liketyksien määrä, veikkaan ma.

Koululle pitäs ainakin mennä ja nyt ei näyttäs satavan, joten...->

Perjantai:) Harmittavaa vaan että nämä uudet allergialääkkeet ei toimi(!!!) ja olen neukkarissa kolmen erittäin partavedellä kyllästetyn tyypin kanssa. Kyllä happi loppuu ja silmät vuotaa taas:( Ja miksi ne lääkkeet ei toimi vaikka vaikuttava aine on sama?!

Eri hajuvesi= eri lääkkeet??

Tekisi lähtemättömän vaikutuksen astua palaveriin "Mitäs hajuvesiä meillä tänään?" Sitten pilleripurkit esille ja napsimaan jokaista sorttia. Luulis että menee sanoma perille ;)

1615 likeä. Pitäisi varmaan skarpata.

huh. mulla vain 290

Mutta mulla onkin paskat jutut enkä ole perseillyt jääkaapilla. Jos perseilisin niin ei tulis sitä vähääkään.

Back
Ylös Bottom