Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Poika poloisella vatsatauti, saas nähdä onko pöpö vai tullut liiasta riehumisesta.

Hitsi en oo sekuntiakaan lätkää vielä kattonu ja naisetki palstalla hehkuttaa.

Ranska-Suomi ja fiilis katsomossa kerrassaan mainio!!! :)

Kyllä pientä kateuden poikasta puskee täälläkin päin. Tsemppaahan nyt sit kunnolla että nähdään sut kotikatsomoissa asti :D

Oon kade ;D No mä fanittelen täältä kotisohvalta vaan taas :D

Kotisohva kutsuu minutkin jälleen luokseen kun matsi alkaan ihan kohta! Ihme ettei kaverista ole kuulunu mitää, yleensä se on tähän raahautunu.. Joutuukohan sitä yksin katselee tänään?:wtf:

Mie veikkaan että eka maali tulee toisen erän viimisellä kolmanneksella.

kyllä facebookin etusivulta huomaa, että nyt pelataan lätkää.. :D

Yksi syy miksi kaipaan facebookkia, tiesi aina missä mennään ja mikä on meininki maailmalla. Nopeampi kuin uutissivustot.

Oon aikalailla siinä vaiheessa, et olen valmis maksaan seksistä :lol2:.

Helvetin pitkään oon eläny yksin = helvetin pitkään ilman seksiä, mitkään yhden yön höpöhöpöjutut ei jostain syystä kiinnosta kiinnosta.. Liikaa huonoja kokemuksiako :rolleyes:?

Pakko se kai on mennä huoriin, kun en nähtävästi kelpaa kenellekkään enää prkele :pano:.

Mutta eipä se mikään uutinen ole, etten kelpaa kenellekään :(

Ai niin, iltaa vaan kaikille :D.

On kyllä hienoja otuksia tuolla junissa tähän aikaan vuorokaudesta... Joku vitun piripäädorka ei malttanu istua ollenkaan paikallaan, vaan koki tarpeelliseks seistä siinä ja selittää vitun kovaan ääneen jotain paskaa koko matkan ajan. Siitä kun vihdoin pääsi, niin hetken päästä kuulu kauhea tömähdys kun joku ukko sammui niin, että tipahti penkiltä helvetillisellä ryminällä lattialle ja jäi sinne makaamaan. Onneks oli ipodi mukana, niin sai laittaa musat soimaan eikä ihan niin paljon häirinny se meno. Ja nyt nukkumaan.

Back
Ylös Bottom