Minulla on juttujen tasoon nähden hämmästyttävän vähän likeä. Ehkä parhaat pätemisvuoteni menivät jo.
Ne ovat liian älykkäitä sutkautuksia ja huomioita, menevät yli suurelta osalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on juttujen tasoon nähden hämmästyttävän vähän likeä. Ehkä parhaat pätemisvuoteni menivät jo.
Ne ovat liian älykkäitä sutkautuksia ja huomioita, menevät yli suurelta osalta.
Hahhah 34 likeä, yllättävän paljon juttujeni tasoon nähden, jotkut humalaiset vahingossa tykänneet? Eikä yhtään kaveria :D Kukas oli se eniten paskin tyyppi?:jahas:
Iu guys Judis & no-body! Te olette jotain mihin minä en tule koskaan yltämään
![]()
Sulla on niin pirun vähän postauksiakin.. Jos postaat 15t postia niin tykätään vaikka taso olis alta riman.

varmaan ilman sinkkuketjua tai offtopicia olis monien postaukset aika vähissä
Vittuileksä? Häh?
en, kuhan totesin. Mullaki olis tosin tuhansia postauksia jos olis digisinkkuketju
Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D
Oon joskus nähny Miken muinaisen postauksen siitä että täältä on bannittu porukkaa joilla ei koskaan ole ollut mitään annettavaa treenikeskusteluja koskien. Kuinkahan moni lähtisi banaanisaarille jos tuota politiikkaa noudatettaisiin? :D