Empä tiiä, aattelin vetää lauantaina jäätävät perseet. Joskus toiste sit.voidi, lähde palauttavalle 15 km hölkyttelylle akkalauman kanssa lauantaina:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Empä tiiä, aattelin vetää lauantaina jäätävät perseet. Joskus toiste sit.voidi, lähde palauttavalle 15 km hölkyttelylle akkalauman kanssa lauantaina:D
aattelin vetää lauantaina jäätävät perseet.
Empä tiiä, aattelin vetää lauantaina jäätävät perseet. Joskus toiste sit.
Tarkastajat esittävät gradulleni arvosanaa M. Ihan hyvin panostukseen nähden.
Meillä toi arvosana tulee numeroin asteikolla 1-5. Jännää. Tai en mä tiiä tuleeko meille myös toi kirjainarvostelu. En mä tiiä mistää mitää, kunhan pääsen pois täältä.
Voi pojat! Oisittepa nähäny mikä tsirpula oli Handelsbankenissa töissä! Oli niin tiukka mekko ja kauluspaita, että tämmönen selibaattimies meinas ... ihan riistäytyä käsistä. :dance:
Nyt alakaa jo melekeen jännittää... Melekeen... :wtf:
Voi pojat! Oisittepa nähäny mikä tsirpula oli Handelsbankenissa töissä! Oli niin tiukka mekko ja kauluspaita, että tämmönen selibaattimies meinas ... ihan riistäytyä käsistä. :dance:
Nyt alakaa jo melekeen jännittää... Melekeen... :wtf:
Mulla oli pari vuotta sitten sama tilanne Sampo pankissa. Olin vielä ihan varma että se flirttailee mulle. Jotain autolaina hommaa neuvottelin ja se sano että soitat vaan sitten kun on se auto löytyny. Anto oman kännykkänumeronsa että voi soittaa vkonloppunakin tai ihan millon vaan jos se auto yhtäkkiä löytyy:D.

Ehkä se olis halunnu koeajolle..![]()
Mulla oli pari vuotta sitten sama tilanne Sampo pankissa. Olin vielä ihan varma että se flirttailee mulle. Jotain autolaina hommaa neuvottelin ja se sano että soitat vaan sitten kun on se auto löytyny. Anto oman kännykkänumeronsa että voi soittaa vkonloppunakin tai ihan millon vaan jos se auto yhtäkkiä löytyy:D.
Dänks.
Mäki sua sillä silmällä kattelin.