Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2 viikkoa talvilomaa.

Tilasin pulkalle huollon. Määräaikaishuolto+iskarihuolto+etupukkiin uusi simmi= 750€.

Suosittelen moottoriurheilua kaikille.

Käykö teille ikinä silleen että huomaatte vähän liian myöhään mitä tuli kiskaistua päälle..mä kiskaisin parikolme numeroa liian ison istuvanmallisen puoleen reiteen olevan mekon, odottelen vaan koska tulee ensimmäiset onnittelut raskaudesta..

Henkisesti vai fyysisesti?
Molemmin. Osittain henkisesti siksi että fyysisesti mutta myöskin fyysisesti koska henkisesti. Oot fyysisesti paskana ja stressaat siitäkin. Et pysty henkisen stressin takia nukkumaan ja näin olet fyysisesti entistä paskempana. Vedät vielä päälle vähän vääriä nappeja niin johan syvenee! Kierre on valmis! Mitenhän tästä pääsee ulos? :D

Molemmin. Osittain henkisesti siksi että fyysisesti mutta myöskin fyysisesti koska henkisesti. Oot fyysisesti paskana ja stressaat siitäkin. Et pysty henkisen stressin takia nukkumaan ja näin olet fyysisesti entistä paskempana. Kierre on valmis! Mitenhän tästä pääsee ulos? :D

Treenaa enemmän.

Käykö teille ikinä silleen että huomaatte vähän liian myöhään mitä tuli kiskaistua päälle..mä kiskaisin parikolme numeroa liian ison istuvanmallisen puoleen reiteen olevan mekon, odottelen vaan koska tulee ensimmäiset onnittelut raskaudesta..

Aina välillä juu. Esmes tänään, kun tuli kommentti seksikkäästä pukeutumisesta. :jahas: Minimekko ja farkkuleggarit ei sit oo nähtävästi paras yhdistelmä työvaatteiksi, vaikka niitten päällä oliskin löysähkö hupparitakki.

voidi sun tilanne kuulostaa kyllä pahalta. Etkö voisi pysähtyä viikoksi ja vaikka nukkua? (Paraskin sanoja..)

Hitsiläinen mä en taida mitenkään pystyä välttämään mun synttärijuhlia, kun mulla on niin ovelia kavereita että se juhliminen on naamioitu lahjaksi, hotelliyöt ja keikat varattu. Tietävät liian hyvin että muuten en kuitenkaan lähde mihinkään paariin. Tiedän vielä että sieltä on pari lisää tulossa, tulee kyllä rankka kuukausi. Vaikka kuinka ehdotin että kun nää on mun synttärit niin eikö näitä vois juhlia juoksemalla esim vähän enemmän.

Aina välillä juu. Esmes tänään, kun tuli kommentti seksikkäästä pukeutumisesta. :jahas: Minimekko ja farkkuleggarit ei sit oo nähtävästi paras yhdistelmä työvaatteiksi, vaikka niitten päällä oliskin löysähkö hupparitakki.

hah, onneksi oon kouluttanut mun työkaverit että ne tietää mitä tollasista kommenteista seurais. Ja nyt en enää niin usein pidä minihameita kun usein kävelen töihin (koroilla on niin pirullista kävellä)

voidi sun tilanne kuulostaa kyllä pahalta. Etkö voisi pysähtyä viikoksi ja vaikka nukkua?
Tuntuu että on helpompi vaan yrittää touhuta ja saada aika kulumaan mahd nopeasti niin ei ehdi stressata. Tässä menee hetki varmaan vielä fyysisten ongelmien kanssa painiessa. Helpottanee se henkinenkin puoli kunhan tää paska loppuu. Ainakin toivon niin.

Ja mä aiheutin viime kesänä kohun töissä pitämällä mekkoa pitkän valkoisen työtakin alla. Mekko oli sen verran lyhyt (pikkasen yli polven) että sitä ei näkynyt tuon valkoisen ylisuuren kaavun alta (on mulle pari kokoa liian suuri takki). Tämä kuulemma herätti miesten päässä ajatuksen, että minulla ei ole mitään sen työtakin alla = näin siis hyvin epäseksikäs vaatetus muuttuukin seksikkääksi! :D Oli vähän vaikea ottaa tuotakin juttua todesta, on se kiva jos pomokin pohtii minkälaisia "alusvaatteita" käytän! :rolleyes:

Ja mä aiheutin viime kesänä kohun töissä pitämällä mekkoa pitkän valkoisen työtakin alla. Mekko oli sen verran lyhyt (pikkasen yli polven) että sitä ei näkynyt tuon valkoisen ylisuuren kaavun alta (on mulle pari kokoa liian suuri takki). Tämä kuulemma herätti miesten päässä ajatuksen, että minulla ei ole mitään sen työtakin alla = näin siis hyvin epäseksikäs vaatetus muuttuukin seksikkääksi! :D Oli vähän vaikea ottaa tuotakin juttua todesta, on se kiva jos pomokin pohtii minkälaisia "alusvaatteita" käytän! :rolleyes:

Voi arrrrgggghhhhhhh!!!

voidi, lähde palauttavalle 15 km hölkyttelylle akkalauman kanssa lauantaina:D

Back
Ylös Bottom