Voiko kylmä geeliä laittaa liikaa? Eli onko siitä mitään haittaa kun tota on viime aikoina mennyt aika urakalla.
En tiedä kylmästä geelistä sen paremmin kuin kylmägeelistäkään. Ei kai?
Budum - tsih! ... :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko kylmä geeliä laittaa liikaa? Eli onko siitä mitään haittaa kun tota on viime aikoina mennyt aika urakalla.
En tiedä kylmästä geelistä sen paremmin kuin kylmägeelistäkään. Ei kai?
Budum - tsih! ... :jahas:
Nivvarmaa!
Enää en voi korjatakkaan kun lainasit tekstin. Pistetään kellon piikkiin ja anteeksi neiti kielipoliisi;)
Kun kattoo tota mun mummomaista ajamista tuolla maanteillä niin ei välttämättä huono asia.sit siusta tulee Jäämies.
Kun kattoo tota mun mummomaista ajamista tuolla maanteillä niin ei välttämättä huono asia.
Kun kattoo tota mun mummomaista ajamista tuolla maanteillä niin ei välttämättä huono asia.
Jos alat puhua samalla narisevalla natinalla niin sit tuun ja vedän sua turpaan.
Ei hitto teitä naisia. Mun renkaat sais tulla parin vkon päästä vaihtamaan:D
Helppo juttu. Paljon maksat? :D
20e. Tai sitten 15e jos ei halua kuunnella kun neuvon vierestä miten se ois paljon helpompi tehä jollain toisella tavalla. Miten musta tuntuu että alan kuulostaa naiselta:D.