Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oikee tiiä mihi tän kysymykse laittas mutta sattuskoha joku tietää mistä voi johtuu hirvee pistävä kipu rinnassa ja sydämessä välillä ku haukottelen? eli siis ku haukottelen ni alkaa pistää rintaa ja sydäntä ja en saa kunnol henkee .. tuntuu iha joltai sydänkohtaukselta :s en löytäny netist oikee vastausta ku googlasin.. osaiskoha joku vastata vai pitääkö sitä jo lääkärii lähtee? :/
kylkiluihin tullu joku isku? Jos toi nyt on ilman mitään isompaa tapaturmaa alkanut niin kävisin kyllä lääkärissä

Täsmääkö kuvaus? Precordial Catch Syndrome

Edit:

Itsellä ollut tätä joskus (ja on edelleen kerran, pari vuodessa). Uloshengitys ei vaikuta suuntaan tai toiseen mutta sisäänhengittäessä tuntuu kuin ois sydänkohtaus tulossa / joku työntää puukkoa rintaan. Ja itsellä myös tulee väsyneenä tuo jos on tullakseen.

Itsessään tuo ei ole haitallinen, mutta jos diagnoosi onkin väärä ja joku muu aiheuttaa sen, niin sitten on eri asia.

Ei oo tullu mitää iskua kylkee .. tää vaa tulee sillointällöin haukotellessa ei joka kerta mut välillä ..

ja toi kuvaus Precordial Catch Syndrome kuvaa sitä aika hyvin mitä ny tost ymmärsin oks toi vakavaa ?

Iltaa. Korvat lievästi tinnittää, mutta kuuluu asiaan. Oijoi.

Yöt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taas ahdistus vie mua, onneksi on nuo unilääkkeet jotka voisin ottaa niin saapi rauhassa nukkua. Jotenki sitä toivoo rauhottavia taas, mutta toisaalta ei siihen rumbaan enää halua. Ulkona kävellessä oli kokoajan aivan käsittämätön vihan tunne, enkä edes tiedä mistä se tuli. Olo oli kuin pienellä aikapommilla.

Ei hyvä luoja tätä väsymystä. Ja on pikkasen eri fiilis taas nousta kun tietää että on kahdeksan tuntia tota peruspaskaa taas luvassa.

Sä oot palstan virallinen kylmägeeliasiantuntija niin kerroppa uskaltaako tota laittaa nivusiin. Alottelin fudiskauden eilen ja jumitus on sen mukanen.

Vaikka sinun kanssasi. Tai sitten ottaisit Meganin ja MÖYKKYSEN mukaanne ja pitäisitte villejä orgioita.

Minä haaveilenkin, että olisin elänyt 1940-luvulla ja päässyt paneskelemaan Ava Gardneria tai Rita Hayworthia! Voittavat Maisan ja Meganin mennen tullen.

M1EAF00Z.jpg
katso liitettä 79936

Nojaa makuasiahan tuo on, mutta minua ei ole oikein koskaan sytyttänyt nuo wanhan ajan kaunottaret. Megan Fox anytime tollaisten sijaan.

megan-fox-blows-a-kiss.jpg

voisitte nyt lopettaa tuollaisten megan foxien ja muiden hehkuttamisen.. kuvakulmilla, meikillä ja valaistuksella minustakin saadaan Vin Dieselin näköinen kaikkien naisten märkä päiväuni....

Minä haaveilenkin, että olisin elänyt 1940-luvulla ja päässyt paneskelemaan Ava Gardneria tai Rita Hayworthia! Voittavat Maisan ja Meganin mennen tullen.

Hyvä naismaku Judiksella. :thumbs: Klassisia kaunottaria kertakaikkiaan.

Back
Ylös Bottom