Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi hitsi, että tuo Viidakon tähtöset on huippuohjelma. Se BB-Iina joka pelkää vettä ja pimeää ja Maisa Torppa on ihan parhaita.
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Yleensä olen flunssassa kerran vuodessa mutta nyt olen ollut pelkästään talven aikana jo kaksi kertaa.Mitä helvetin superpöpöjä tänä vuonna on liikkeellä? Olen ollut tänä talvena jo kaksi kertaa flunssassa, millaista en muista tapahtuneen ikinä, ja taas vuotaa nokka, kurkkua aristaa ja nieleminen sattuu. Ei paha ainakaan vielä, mutta jos tämä alkaa kiukuttelemaan enemmän niin että jää taas treenejä välistä niin repeän kohta liitoksistani, juuri kun maanantaina oli eka hyvältä tuntunut jumppa varmaan sitten tammikuun.
Voi hitsi, että tuo Viidakon tähtöset on huippuohjelma. Se BB-Iina joka pelkää vettä ja pimeää ja Maisa Torppa on ihan parhaita.
Rahan ja ajan tuhlausta koko sarja. Menee samaan kategoriaan BB:n kanssa.
Minusta tuntuu, että minäkin alan ihastumaan MÖYKKYSEN hehkuttamaan Maisa Torppaan. Se on niin kaunis ja iloinen ja pirteä. Ihana nainen![]()
onko heavy corner vielä pystyssä/auki?