Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi hitsi, että tuo Viidakon tähtöset on huippuohjelma. Se BB-Iina joka pelkää vettä ja pimeää ja Maisa Torppa on ihan parhaita.

Voi hitsi, että tuo Viidakon tähtöset on huippuohjelma. Se BB-Iina joka pelkää vettä ja pimeää ja Maisa Torppa on ihan parhaita.

5 min jaksoin katsoa. Oli ihan perseestä.

Mitä helvetin superpöpöjä tänä vuonna on liikkeellä? Olen ollut tänä talvena jo kaksi kertaa flunssassa, millaista en muista tapahtuneen ikinä, ja taas vuotaa nokka, kurkkua aristaa ja nieleminen sattuu. Ei paha ainakaan vielä, mutta jos tämä alkaa kiukuttelemaan enemmän niin että jää taas treenejä välistä niin repeän kohta liitoksistani, juuri kun maanantaina oli eka hyvältä tuntunut jumppa varmaan sitten tammikuun.
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Yleensä olen flunssassa kerran vuodessa mutta nyt olen ollut pelkästään talven aikana jo kaksi kertaa.

Kiitin ihmiskuntaa kirveen ja haulikon keskimisestä sitä katsoessa. Pässejä koko sakki täynnä !
.. Kaikilla pienet aivot. Toinen ryhmä koostuu isoista tisseistä, toinen joukosta idiootteja.

Huom ! Edellinen lause ei tarkoita sitä, että joukosta löytyisi yhtään aivot omaava narttua.

Rahan ja ajan tuhlausta koko sarja. Menee samaan kategoriaan BB:n kanssa.

Minusta tuntuu, että minäkin alan ihastumaan MÖYKKYSEN hehkuttamaan Maisa Torppaan. Se on niin kaunis ja iloinen ja pirteä. Ihana nainen :)

Minusta tuntuu, että minäkin alan ihastumaan MÖYKKYSEN hehkuttamaan Maisa Torppaan. Se on niin kaunis ja iloinen ja pirteä. Ihana nainen :)

:face:

Marmeladia puuroon! :D Kumpikohan olisi parempaa, Star wars vai kenties Hello kitty? :D

jordbaer_hellokitty.webp

Jos multa kysyy, niin kyl sä tiiät. :D

onko heavy corner vielä pystyssä/auki?

Ostin 70 eur Fred Perryn putkikassin. Mitä vittua. Halusin jonkun pienemmän, mihin mahtuu vähän tavaraa, mutta ei mikään salikassi.

Nyt mietin että meniskö toisen kerran salille tänään ko ei muutakaan tekemistä ole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lumensyvyys edelleen noin 50cm, tiedossa siis A-luokan vkonloppu. Tosin huomenna joutuu töihin mutta onneks sunnuntai vapaa.

Kosketelkaa toisianne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Polvi tykkäs huonoa eilisestä treenistä mut aurinkoinen ja lähes lumeton keli saa päivän kuitenkin plussan puolelle.
Ja ny o perjantai!
Ens viikolla puoltoista työpäivää ja sit loma!

Hei ihmiset, huomiselle ois tiedossa pienimuotoista miitintynkää baareilun muodossa! Mie, Esta, Elasto, Puka, ehkä Tiopi jne. ois jo messissä, tulkaahan muutkin!:) Baaria ei ole vielä päätetty.

e. Ja siis Helsinki ois paikkakunta:D

Back
Ylös Bottom