Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oharit oliski aika kova juttu sun iäs :D
Oho, sullapa ollut sitten nopeaa toimintaa tuon asian suhteen. Mutta mikä siinä niin paljon pelottaa?![]()
Aijjaa. Tuo tuli yllätyksenä. Mä ajattelin että nuorempana jännityksen takia niitä tehtiin ja vanhempana osataan jo senverran käyttäytyä että ilmaannutaan aina paikalle.
Lopputulos = Opikelijaelämä oli mahtavaa aikaa! Ainaki näin jälkikäteen ajateltuna.
Vissiin just nopeus. Ei ole tuntematon edes, nyt on vain eri meininki. Tosipaikka on aina vakava paikka.
No kyllä talous rajoittaa. Opiskelijan tulot ei ole mitkään huimat, joten perheen elättäminen jollain opintotuella alkaa olla jo aika monimutkaista. Lisäksi toiseen tutkintoon ei tukia ihan samalla tavalla heru, eikä yli 30-vuotiaana ihan välttämättä innosta asua enää opiskelija-asuntolassa. Itse opiskelisin toisenkin tutkinnon, jos se taloudellisesti olisi mahdollista, mutta nykyisessä tilanteessa ei kyllä ole.Opiskelemaan pääsee aina takaisin. Toisen maisterin suorittaminen ei ole minulle vieläkään poissuljettu vaihtoehto, jos siltä näyttää![]()
No kyllä talous rajoittaa. Opiskelijan tulot ei ole mitkään huimat, joten perheen elättäminen jollain opintotuella alkaa olla jo aika monimutkaista. Lisäksi toiseen tutkintoon ei tukia ihan samalla tavalla heru, eikä yli 30-vuotiaana ihan välttämättä innosta asua enää opiskelija-asuntolassa. Itse opiskelisin toisenkin tutkinnon, jos se taloudellisesti olisi mahdollista, mutta nykyisessä tilanteessa ei kyllä ole.
Niin on, mutta kaikilla aloilla ei ole noita aikuiskoulutuksia :/Siksi haetaan iltalinjalle yms. tosin tämä ei ole mahdollista kaikilla aloilla. Paljon kuitenkin on sellaisiakin tutkintoja, jotka voi suorittaa vaikka on samalla ihan töissä.
...ja taitaa olla niin että tuo 34 tulee olemaan dieetinkin jälkeen kunnon makkarankuori mun päällä. :D Kiinni se meni, mutta silti...

Se on ollut mahtavaa eläessään silti huomata, että kaikki kauniit naiset ei ole todellakaan pinnallisia ja/tai idiootteja. Fiksu ja kaunis on oikeasti älytömän ihana yhtälö. Pelkästään kaunis ei kauaa jaksa kiinnostaa, ja pelkästään älykäs voi jäädä kaveritasolle (tosin sillä on mahikset muuhunkin, jos ei nyt ihan joku suohirviö). Mutta oishan se aika täydellistä jos sais kummatkin samassa paketissa.Kristus kun rupes pelottaan huomiset treffit! Aivan kauheasti, en tee ohareita kyllä. Liian kaunis nainen mun pärställe, olis pitäny tyytyä vähempään!
sai bannit.
Pakko iskeä kiinni, kun kukaan ei ole näköjään hoksannut. Eli:![]()