Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kristus kun rupes pelottaan huomiset treffit! Aivan kauheasti, en tee ohareita kyllä. Liian kaunis nainen mun pärställe, olis pitäny tyytyä vähempään!

Oho, sullapa ollut sitten nopeaa toimintaa tuon asian suhteen. Mutta mikä siinä niin paljon pelottaa? :)

Oharit oliski aika kova juttu sun iäs :D

Itseasiassa aika yleistä ruppee olemaan tässä iässä. Nuorena sitä jaksaa ja viitsii, vanha ei viitsi eikä jaksa. :D Mutta en tee kyllä.

Aijjaa. Tuo tuli yllätyksenä. Mä ajattelin että nuorempana jännityksen takia niitä tehtiin ja vanhempana osataan jo senverran käyttäytyä että ilmaannutaan aina paikalle.

Oho, sullapa ollut sitten nopeaa toimintaa tuon asian suhteen. Mutta mikä siinä niin paljon pelottaa? :)

Vissiin just nopeus. Ei ole tuntematon edes, nyt on vain eri meininki. Tosipaikka on aina vakava paikka.

Aijjaa. Tuo tuli yllätyksenä. Mä ajattelin että nuorempana jännityksen takia niitä tehtiin ja vanhempana osataan jo senverran käyttäytyä että ilmaannutaan aina paikalle.

No aihe nousi just eilen vissiin yhden kanssa esiin, kun sillä vastaava tilanne (naisen näkökulmasta siis). Muistin, että kerran oon skipannut ja se johtui siitä että oli parit treffit putkeen sovittuna. Sitten yhden kanssa kolahti niin pirusti (vaakataso), että toinen oli aivan arvoton. Paska temppu, tiedän mutta eiköhän jokainen virheitä joskus tee. Muija jo soitteli hädissään kun minusta ei kuulu, tekstarilla sitten laittelin tyyliin "mun pitää nyt miettiä".

En nyt meinaa oikeasti skipata, kunhan vaan totesin että rupes pelottamaan vaikka just tiistaina juttelin saman kanssa.

Lopputulos = Opikelijaelämä oli mahtavaa aikaa! Ainaki näin jälkikäteen ajateltuna.

Mul meni vähän toiste päin. Tapasin kyllä nykyiset parhaat kamut jo opiskeluaikana, mut kunnolla ystävystyttiin vasta siinä vaiheessa, kun kaikki alkoi olla duunissa. Opiskelut tais tosin olla kaikilla kyllä vielä kesken silloin. :D Oikeestaan mä oon lyöttäytyny kaverijengiin, joka on pitänyt yhtä lukioajoista lähtien. Hyvät kamut on kyl kullan arvoisia. :haart:

Vissiin just nopeus. Ei ole tuntematon edes, nyt on vain eri meininki. Tosipaikka on aina vakava paikka.

No tuon kyllä ymmärrän sitten, etenkin jos ei ole täysin tuntematon. Mutta eikös se yleensä ole niin, että eka kerta kirpasee eniten.

Opiskelemaan pääsee aina takaisin. Toisen maisterin suorittaminen ei ole minulle vieläkään poissuljettu vaihtoehto, jos siltä näyttää :)
No kyllä talous rajoittaa. Opiskelijan tulot ei ole mitkään huimat, joten perheen elättäminen jollain opintotuella alkaa olla jo aika monimutkaista. Lisäksi toiseen tutkintoon ei tukia ihan samalla tavalla heru, eikä yli 30-vuotiaana ihan välttämättä innosta asua enää opiskelija-asuntolassa. Itse opiskelisin toisenkin tutkinnon, jos se taloudellisesti olisi mahdollista, mutta nykyisessä tilanteessa ei kyllä ole.

No kyllä talous rajoittaa. Opiskelijan tulot ei ole mitkään huimat, joten perheen elättäminen jollain opintotuella alkaa olla jo aika monimutkaista. Lisäksi toiseen tutkintoon ei tukia ihan samalla tavalla heru, eikä yli 30-vuotiaana ihan välttämättä innosta asua enää opiskelija-asuntolassa. Itse opiskelisin toisenkin tutkinnon, jos se taloudellisesti olisi mahdollista, mutta nykyisessä tilanteessa ei kyllä ole.

Siksi haetaan iltalinjalle yms. tosin tämä ei ole mahdollista kaikilla aloilla. Paljon kuitenkin on sellaisiakin tutkintoja, jotka voi suorittaa vaikka on samalla ihan töissä.

Siksi haetaan iltalinjalle yms. tosin tämä ei ole mahdollista kaikilla aloilla. Paljon kuitenkin on sellaisiakin tutkintoja, jotka voi suorittaa vaikka on samalla ihan töissä.
Niin on, mutta kaikilla aloilla ei ole noita aikuiskoulutuksia :/

Hyi helvetti tuli ahdettua ruokaa liikaa ja kaljaa vielä päälle. Meinaa lentää laatta.

Kristus kun rupes pelottaan huomiset treffit! Aivan kauheasti, en tee ohareita kyllä. Liian kaunis nainen mun pärställe, olis pitäny tyytyä vähempään!
Se on ollut mahtavaa eläessään silti huomata, että kaikki kauniit naiset ei ole todellakaan pinnallisia ja/tai idiootteja. Fiksu ja kaunis on oikeasti älytömän ihana yhtälö. Pelkästään kaunis ei kauaa jaksa kiinnostaa, ja pelkästään älykäs voi jäädä kaveritasolle (tosin sillä on mahikset muuhunkin, jos ei nyt ihan joku suohirviö). Mutta oishan se aika täydellistä jos sais kummatkin samassa paketissa.

Mitä helvetin superpöpöjä tänä vuonna on liikkeellä? Olen ollut tänä talvena jo kaksi kertaa flunssassa, millaista en muista tapahtuneen ikinä, ja taas vuotaa nokka, kurkkua aristaa ja nieleminen sattuu. Ei paha ainakaan vielä, mutta jos tämä alkaa kiukuttelemaan enemmän niin että jää taas treenejä välistä niin repeän kohta liitoksistani, juuri kun maanantaina oli eka hyvältä tuntunut jumppa varmaan sitten tammikuun.

Back
Ylös Bottom