Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lopputulos = Opikelijaelämä oli mahtavaa aikaa! Ainaki näin jälkikäteen ajateltuna.

Lopputulos = Opikelijaelämä oli mahtavaa aikaa! Ainaki näin jälkikäteen ajateltuna.

Ensimmäiset kolme vuotta oli kyllä kivoja. Kaikki uusi ja kiva, vaihtokausi Jenkeissä, kaikkea mukavaa. Sen jälkeen alkoi hemmetilliset paineet kaiken suhteen, eikä mikään ollut enää kuin ennen. Kaikessa olen mennyt alaspäin vuoden 2009 jälkeen. Iz doomed!11

Missä vitussa on karstakeuhko?

Ensimmäiset kolme vuotta oli kyllä kivoja. Kaikki uusi ja kiva, vaihtokausi Jenkeissä, kaikkea mukavaa. Sen jälkeen alkoi hemmetilliset paineet kaiken suhteen, eikä mikään ollut enää kuin ennen. Kaikessa olen mennyt alaspäin vuoden 2009 jälkeen. Iz doomed!11

Olen täysin eri mieltä. Meillä oli tutkinnon alkupuoli täynnä yleissivistäviä opintoja, eli kaikesta opetettiin jonkun verran. Ei minua kiinnostanut muiden pääainevaihtoehtojen jutut pätkääkään, ja lukiossa oli riittävästi saanut opiskella poikkitieteellisesti. Samoin työläimmät harkkatyöt osuivat tuohon kandivaiheeseen. Uskon sen, että jos olisi muualta muuttanut Tampereelle opiskelemaan, niin kaveripiirin muodostaminen olisi ollut uutta ja kiinnostavaa. Kuitenkin parhaat opintovuodet on ollut täällä tutkinnon jälkipäässä, maisterivaiheessa, kun on saanut lukea aineita, jotka kiinnostavat. Monella meidän koulutusohjelmassa myös vaihtokausi osuu 4. tai 5. vuoden paikkeille. Ilmeisesti juuri alkuvuosien työläyden vuoksi.

Puhumattakaan siitä, että kohta pääseekin työelämään vuosien opiskelun jälkeen :)

Mulla nyt on joku inhorealistinen kausi menossa, onhan tää oikeesti ihan kivaa, mutta pitää vaan saada angstata :D Tosin mä kaipaan kyllä sitä vaihtoaikaa ihan helvetisti. Iso haave olisikin lähtee valmistumisen jälkeen hakemaan duunia ulkomailta. Mieluiten USA, mutta ylipäätään joku englanninkielinen maa käy.

Mulla nyt on joku inhorealistinen kausi menossa, onhan tää oikeesti ihan kivaa, mutta pitää vaan saada angstata :D Tosin mä kaipaan kyllä sitä vaihtoaikaa ihan helvetisti. Iso haave olisikin lähtee valmistumisen jälkeen hakemaan duunia ulkomailta. Mieluiten USA, mutta ylipäätään joku englanninkielinen maa käy.

Jep, mahdollisuuksien puitteissa kiinnostaisi samoin painella jonnekin ulkomaille duuniin, ja syitä tuon puolesta on niin pirusti. Mutta saa nähdä, miten käy :)

Kaikki opiskelijat hoi. Kymmenen vuoden työuran jälkeen voin sanoa, että nyt muisteltuna opiskeluaika oli hienoa! Elämä oli paljon vapaampaa ja rennompaa sillon. Nauttikaa vielä kun voitte.

Kaikki opiskelijat hoi. Kymmenen vuoden työuran jälkeen voin sanoa, että nyt muisteltuna opiskeluaika oli hienoa! Elämä oli paljon vapaampaa ja rennompaa sillon. Nauttikaa vielä kun voitte.

Opiskelemaan pääsee aina takaisin. Toisen maisterin suorittaminen ei ole minulle vieläkään poissuljettu vaihtoehto, jos siltä näyttää :)

Opiskelemaan pääsee aina takaisin. Toisen maisterin suorittaminen ei ole minulle vieläkään poissuljettu vaihtoehto, jos siltä näyttää :)

Joo matikka on hyvä ala, tervetuloa meidän laitokselle :D

Nönnih, nyt alkaa uudestaan harjoittelu noilla 12cm korkkareilla, nilkkoja pitää venytellä. Kokeilin myös paria hienompaa mekkoa päälle, joista jompi kumpi pitänee ottaa reissuun mukaan (jee, california!), ja taitaa olla niin että tuo 34 tulee olemaan dieetinkin jälkeen kunnon makkarankuori mun päällä. :D Kiinni se meni, mutta silti...

Back
Ylös Bottom