Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopputulos = Opikelijaelämä oli mahtavaa aikaa! Ainaki näin jälkikäteen ajateltuna.
Missä vitussa on karstakeuhko?
Ensimmäiset kolme vuotta oli kyllä kivoja. Kaikki uusi ja kiva, vaihtokausi Jenkeissä, kaikkea mukavaa. Sen jälkeen alkoi hemmetilliset paineet kaiken suhteen, eikä mikään ollut enää kuin ennen. Kaikessa olen mennyt alaspäin vuoden 2009 jälkeen. Iz doomed!11

Mulla nyt on joku inhorealistinen kausi menossa, onhan tää oikeesti ihan kivaa, mutta pitää vaan saada angstata :D Tosin mä kaipaan kyllä sitä vaihtoaikaa ihan helvetisti. Iso haave olisikin lähtee valmistumisen jälkeen hakemaan duunia ulkomailta. Mieluiten USA, mutta ylipäätään joku englanninkielinen maa käy.

Puhumattakaan siitä, että kohta pääseekin työelämään vuosien opiskelun jälkeen![]()
Kaikki opiskelijat hoi. Kymmenen vuoden työuran jälkeen voin sanoa, että nyt muisteltuna opiskeluaika oli hienoa! Elämä oli paljon vapaampaa ja rennompaa sillon. Nauttikaa vielä kun voitte.

Opiskelemaan pääsee aina takaisin. Toisen maisterin suorittaminen ei ole minulle vieläkään poissuljettu vaihtoehto, jos siltä näyttää![]()