Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harmi kun vaginallesi ei saa henkivakuutusta, saattaisin tienata vielä hyvät rahat :lol2:
Miten mulle tulee tässä kohtaa taas vahvasti mielikuva vuosien takaisesta otsikoinnista 7-päivää lehdessä, missä Jasperin penis oli nyrjähtänyt :evil: :lol2:

Että tämmöinen aamu taas :rolleyes:

Nyt....vittu... :face:
Mitä se herra suklaahämis siellä päivittelee?

Miten mulle tulee tässä kohtaa taas vahvasti mielikuva vuosien takaisesta otsikoinnista 7-päivää lehdessä, missä Jasperin penis oli nyrjähtänyt :evil: :lol2:

Että tämmöinen aamu taas :rolleyes:

Hahhahhah, Jasperin peenis nyrjähti, miten tuo kuulostaakin niin tutulta :D

Perskeles, se on jo tiistai, huomenna tulis tällekkin Jasperille taas lisää vuosia mittariin, sitähän alkaa kohta hiuksetkin harmaantumaan ja mies komistumaan ;)

Hahhahhah, Jasperin peenis nyrjähti, miten tuo kuulostaakin niin tutulta :D

Perskeles, se on jo tiistai, huomenna tulis tällekkin Jasperille taas lisää vuosia mittariin, sitähän alkaa kohta hiuksetkin harmaantumaan ja mies komistumaan ;)
Junnu sä tuut olemaan siihen asti et vaihtuu vuosikymmen. Voisitko kuitenkin ensin harmaannuttaa sen partasi, se ois charmikasta ;)

Kylla se on nykyaan jo aika hyvin tiedossa etta hiilivoima on aarimmaisen saastuttavaa. Ainakin niissa papereissa mita olen lukenut, ydinvoiman haittapuoliksi luokitellaan lahinna riskit ja ydinjate. "Fossil fuels" on yleisnimitys mm. oljylle ja hiilelle ja naita kumpaakin katsotaan aika pahalla... Ydinvoima on pienempi paha, mutta toisaalta ennen kuin siitakaan saadaan sahkoa, joudutaan kuormittamaan ymparistoa valilla raskaastikin uraniumin haussa ja jalkikateen jatteen hoidossa.
Kuitenkin hiilivoima, vesivoima, aurinkoenergia ja tuulivoima tappaa enemmän ihmisiä /W, joten ehkei tuo ydinvoima nyt niin paha ole....

Toisaalta joillakin hiilidioksidipäästöillä nyt ei ole oikeastaan mitään väliä. Hiilivoima saastuttaa pahemmin pienhiukkasina ja radioaktiivisuutena.

Kuitenkin hiilivoima, vesivoima, aurinkoenergia ja tuulivoima tappaa enemmän ihmisiä /W, joten ehkei tuo ydinvoima nyt niin paha ole....

Toisaalta joillakin hiilidioksidipäästöillä nyt ei ole oikeastaan mitään väliä. Hiilivoima saastuttaa pahemmin pienhiukkasina ja radioaktiivisuutena.

Mutta kun ydinvoima on paha paha! Greenpeace sanoi niin! :rolleyes:

Miksei kukaan oo täyttäny mun jääkaappia? Ite tehtävä kaikki. Kohta salille, sen jälkeen aion irstailla laskiaispullilla. Olin ajatellut hakea viinipullon, mutta se on nyt jätettävä kun PT laittoi viestin, että huomenaamulla klo.11 on treenit. Voeh kuolema taas.

Miksei mulla ole PT:tä, joka kertois aina koska on treenit? Ja mielellään vielä piiskais läpi niiden jumppatuokioiden.

Mulla on teoriassa kaks :D Mut mä maksan vaan toiselle. Ja se jolle mä maksan, vetää mulle sellasia treenejä että oon luullu kuolevani/oksentavani ja kolme minuuttia myöhemmin TOIVONUT kuolevani/oksentavani.

Mulla on teoriassa kaks :D Mut mä maksan vaan toiselle. Ja se jolle mä maksan, vetää mulle sellasia treenejä että oon luullu kuolevani/oksentavani ja kolme minuuttia myöhemmin TOIVONUT kuolevani/oksentavani.

Kyllähän se toinenkin jonkinlaisen vaihdantatalouden sääntöjen mukaan toimii, eikö? :D

Back
Ylös Bottom