Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten mulle tulee tässä kohtaa taas vahvasti mielikuva vuosien takaisesta otsikoinnista 7-päivää lehdessä, missä Jasperin penis oli nyrjähtänyt :evil: :lol2:Harmi kun vaginallesi ei saa henkivakuutusta, saattaisin tienata vielä hyvät rahat :lol2:

Mitä se herra suklaahämis siellä päivittelee?Nyt....vittu... :face:
Miten mulle tulee tässä kohtaa taas vahvasti mielikuva vuosien takaisesta otsikoinnista 7-päivää lehdessä, missä Jasperin penis oli nyrjähtänyt :evil: :lol2:
Että tämmöinen aamu taas![]()
Junnu sä tuut olemaan siihen asti et vaihtuu vuosikymmen. Voisitko kuitenkin ensin harmaannuttaa sen partasi, se ois charmikasta ;)Hahhahhah, Jasperin peenis nyrjähti, miten tuo kuulostaakin niin tutulta :D
Perskeles, se on jo tiistai, huomenna tulis tällekkin Jasperille taas lisää vuosia mittariin, sitähän alkaa kohta hiuksetkin harmaantumaan ja mies komistumaan ;)
Kuitenkin hiilivoima, vesivoima, aurinkoenergia ja tuulivoima tappaa enemmän ihmisiä /W, joten ehkei tuo ydinvoima nyt niin paha ole....Kylla se on nykyaan jo aika hyvin tiedossa etta hiilivoima on aarimmaisen saastuttavaa. Ainakin niissa papereissa mita olen lukenut, ydinvoiman haittapuoliksi luokitellaan lahinna riskit ja ydinjate. "Fossil fuels" on yleisnimitys mm. oljylle ja hiilelle ja naita kumpaakin katsotaan aika pahalla... Ydinvoima on pienempi paha, mutta toisaalta ennen kuin siitakaan saadaan sahkoa, joudutaan kuormittamaan ymparistoa valilla raskaastikin uraniumin haussa ja jalkikateen jatteen hoidossa.
Kuitenkin hiilivoima, vesivoima, aurinkoenergia ja tuulivoima tappaa enemmän ihmisiä /W, joten ehkei tuo ydinvoima nyt niin paha ole....
Toisaalta joillakin hiilidioksidipäästöillä nyt ei ole oikeastaan mitään väliä. Hiilivoima saastuttaa pahemmin pienhiukkasina ja radioaktiivisuutena.

Miksei kukaan oo täyttäny mun jääkaappia?
Samaa minäkin usein mietin! Pitäis se ranskalainen sisäkkö hommata selkeesti :D
No edes joku palvelija. Ei niistä sisäköistä oo mihinkään ja kylmähän sille tulis näillä keleillä, vaikka sisällä kekkaloisikin. Mutta kauppareissut vois olla vähä viliposia!
Pitkä mantteli niskaan niin hyvin tarkenee. Tuollahan on kelit plussan puolella jo :D
... mutta se on nyt jätettävä kun PT laittoi viestin, että huomenaamulla klo.11 on treenit. Voeh kuolema taas.
Miksei mulla ole PT:tä, joka kertois aina koska on treenit? Ja mielellään vielä piiskais läpi niiden jumppatuokioiden.
Mulla on teoriassa kaks :D Mut mä maksan vaan toiselle. Ja se jolle mä maksan, vetää mulle sellasia treenejä että oon luullu kuolevani/oksentavani ja kolme minuuttia myöhemmin TOIVONUT kuolevani/oksentavani.