Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihda tee`henMulla meni ennen kahvia päivässä töissä melkein 10 kuppia. Nykyään menee 10 kuppia vihreää/roiibos teetä ja ainakin vatsa huomaa eron.
Mähän olen teetä ryystänyt kahvia ennen vuosikaudet, koska oon herkkä kofeiinille. Olen tässä viimeisen 1,5 vuoden aikana vaan onnistunut kasvattamaan toleranssiani siinä määrin, että pystyn juomaan jo kahviakin pieniä määriä. Mä vaan meinaan saada vieroitusoirepäänsärkyjä jo siitä pelkästä muutaman kupin päivittäisestä teenjuonnistakin, joten päätin nyt vain raa'asti vähentää sitäkin. Kovasti tykkään molemmista kyllä, mutta eivät vain sovi mulle kovin hyvin kumpikaan ainakaan siinä määrin, missä niitä mielelläni joisin. :(Join just teetä (Haisuli muumimukista btw :haart. Nyt mua naurattaa ihan kaikki. Istun olkkarin matolla ja repeilen itsekseni. Varsinkin Remu on erityisen huvittava, kun se istuu mua vastapäätä ja tuijottaa. Piti ihan mennä kattoo sitä teepussia uudelleen, mut luomu valkoinen ja vihreä tee siinä lukee...
On tää kyl parempaa ku kahvi :D e. suosittelen siis Delggis kokeilee.
EU alueena yksi suurimmista saastuttajista? Saanko lähteitä.
Minusta voisimme lopettaa Suomessa kaiken energian tuotannon ja lopettaa saastuttamisen ja ostaa senkin energian vaikka Euroopan eniten saastuttavalta firmalta, eli puolalaiselta hiilivoimalalta PGE Belchatow Power Plantilta![]()
Ymparistoasioista on nakojaan ihan turha kayda keskustelua sellaisten kanssa jotka eivat nae nenaansa pidemmalle ja joiden tiedot ymparistonsuojelusta rajoittuvat siihen etta "mutkun sahko on kallista ja bensakin kallistuu sit!!!!"
Oletko itse valmis luopumaan Thaimaan-matkoistasi ja matkustelusta muutenkin? "Vihreitä arvoja" ajavillahan monesti on kova saarnaaminen siitä, miten asiat pitäisi hoitaa. Omaa elintasoa ja mukavuutta ne eivät saisi toki laskea. Sellaista on cityvihreys.
Sita paitsi kestava kehitys ei tarkoita sita etta mennaan taaksepain kehityksessa. Pikemminkin se on sita etta samoja asioita pyritaan tekemaan niin etta niita asioita riittaisi jalkipolvillekin ja niin etta maapallo pystyisi tarjoamaan saman tason useammalle eika vain meille "rikkaille".
Käytännössä tarkoittaa, koska sen perusteella rakennetaan lisää hiilivoimaa ja vastustetaan ydinvoimaa.
Meitsi täällä väsää päivällistä, uunipottua ja lihapullia

Huomenta! Kohtahan on jo perjantai :D
;)Jaksan epäillä ;)Huomenta! Mikä naurattaa? Hyytyy se hymy perjantaina;)
Jaksan epäillä ;)
Pitäähän se jonkun pitää tapaturmatilastoja yllä :DSä se epäilet kaikkea ja sitten sattuu, etkö sä ikinä opi ;)
Pitäähän se jonkun pitää tapaturmatilastoja yllä :D