Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän se toinenkin jonkinlaisen vaihdantatalouden sääntöjen mukaan toimii, eikö? :D
Samaa minäkin usein mietin! Pitäis se ranskalainen sisäkkö hommata selkeesti :D
Väsyttää ihan sairaasti. Yyyyyh. Väsymys mene pois!
Mulla on teoriassa kaks :D Mut mä maksan vaan toiselle. Ja se jolle mä maksan, vetää mulle sellasia treenejä että oon luullu kuolevani/oksentavani ja kolme minuuttia myöhemmin TOIVONUT kuolevani/oksentavani.
Tehäänkö kimppatilaus? Tännekin tarvittais yks taloudenhoitaja.
Ehkä se sun skitsofreninen persoona luo vielä sen (laiskan) vaimon lisäksi tuon taloudenhoitajan identiteetinkin. Näyttäsit varmaan hyvältä ranskalaisen sisäkön asussa :D

Äkkiseltään voisi luulla, että tuohon kommenttiin sisältyy hieman loivaa jyrkempää vittuilua![]()
Näytä niille! Pure niitä juustopalleroita raivoisasti, räääääyhh! :evil:
Vanhuus ei todellakaan tule yksin. Polvea särkee, ranteita särkee, kyynärpäitä särkee, olkapäätä särkee. Uujee. 32-vuotias mummo :D
Mulla on kyynärpää tänään jostain syystä pirun kipee. Ihan kuin olisin hakannut jonkun ja antanut vihaista kyynärpäätä. Onneks ei häirinnyt penkkaamista.
Eilen salilla oli pakastepizzapoika kaverinsa kanssa. Vähän harmitti, kun he penkkasivat ja minä en pysty. En ole uinutkaan moneen kuukauteen. Välillä jopa mietin, onko tässä mitään järkeä?