Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jesss! :dance:
Mikäs se neitiä noin riemastuttaa?

Mä tein pitkästä aikaa perunamuusia ja siihen kupeeseen jauhelihakastikkeen :kuola: Tuli sit veettyä niin överit, että lienee otettava pienet peräiset, että kykenee lähtemään reippailulle ja jumpalle vielä tämän päivän aikana. Kyllä syöminen on kivaa :)

Mikäs se neitiä noin riemastuttaa?

Mä tein pitkästä aikaa perunamuusia ja siihen kupeeseen jauhelihakastikkeen :kuola: Tuli sit veettyä niin överit, että lienee otettava pienet peräiset, että kykenee lähtemään reippailulle ja jumpalle vielä tämän päivän aikana. Kyllä syöminen on kivaa :)

Pääsen kuin pääsenkin Finnish Metal Expoon huomenna, vaikka näytti hetken siltä että ei onnistu. :)
Onneksi tuli tilaisuus vastaan ja nyt sitten jännätäänkin, että miten sitä ehtii jo ennen kuutta paikalle. :D Kiirus kiirus..

p.s. tuli nälkä kun luin sun muusista ja kastikkeesta...mulle kans :kuola:

Tein eilen jotain puol valmista pussi perunamuussia ja pussi pippurikastiketta lihapullille. Oli kyllä niin hirveetä kuraa ettei meinannu saada alas. Sitten tohon joutu kuitenkin näkemään jonkun verran vaivaa ja lopputulos oli paljon heikompi kuin edes mikroaterioissa. Mulla ei oo taas pariin viikkoon onnistunu mikään kokkailu ja ruoanlaitto. Jos sitä vaan tilailis pitsaa.

Pääsen kuin pääsenkin Finnish Metal Expoon huomenna, vaikka näytti hetken siltä että ei onnistu. :)
Onneksi tuli tilaisuus vastaan ja nyt sitten jännätäänkin, että miten sitä ehtii jo ennen kuutta paikalle. :D Kiirus kiirus..

Saatana...Nythän se on. En pääse, kun oon kotona kipeenä...Nyt ahistaa...tana, kele, tu...:(

Ja oiski nälkä. Sekin vielä. Vettä menee paljon, kun meitsin lämpötila huitelee 39+ asteessa. Saatanan viirukserkin:rolleyes:

Kromimolybdeeniteräsputkea tänne ja sassiin. Nyt on kiire.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tein eilen jotain puol valmista pussi perunamuussia ja pussi pippurikastiketta lihapullille. Oli kyllä niin hirveetä kuraa ettei meinannu saada alas. Sitten tohon joutu kuitenkin näkemään jonkun verran vaivaa ja lopputulos oli paljon heikompi kuin edes mikroaterioissa. Mulla ei oo taas pariin viikkoon onnistunu mikään kokkailu ja ruoanlaitto. Jos sitä vaan tilailis pitsaa.

Ei, ei, ei mitään pussimuuseja hyi. :D Kyllä se pottumuusi pitää ihan itte survoa keitetyistä perunoista, tai sitten syö jotain muuta. Mullakin meni alkuviikosta yks ruoka ihan pilalle kun liha mitä ostin oli loppujen lopuksi ihan hirveetä skeidaa. Sain jotenkin alas yhden annoksen, mutta valitettavasti loput oli heitettävä roskiin. Tänään ois luvassa paistettuja kanafileitä, keitettyä parsakaalia, riisiä ja fetasalaattia. :kuola:

Saatana...Nythän se on. En pääse, kun oon kotona kipeenä...Nyt ahistaa...tana, kele, tu...:(

Ja oiski nälkä. Sekin vielä. Vettä menee paljon, kun meitsin lämpötila huitelee 39+ asteessa. Saatanan viirukserkin:rolleyes:

Mitä sä nyt kuumeessa siellä virut? :( No harmi, toivottavasti pääset pian eroon kuumeesta ja tulet terveeksi. :)

Se on kyllä ihan parasta kun tekee ison annoksen että vois lämmitellä myöhemminkin ja sitten siitä tulee niin pahaa ettei meinaa saada ees kertaalleen syötyä. Mokkapalojakin söin 2 palaa ja loppu pellillinen roskiin. Vieläkin harmittaa.

No himskutti, hienoa että pääset :D Jos oisin tiennyt, että sullakin on nälkä oisin teleportannut annoksen sulle ;)

Ei, ei, ei mitään pussimuuseja hyi. :D Kyllä se pottumuusi pitää ihan itte survoa keitetyistä perunoista, tai sitten syö jotain muuta. Mullakin meni alkuviikosta yks ruoka ihan pilalle kun liha mitä ostin oli loppujen lopuksi ihan hirveetä skeidaa. Sain jotenkin alas yhden annoksen, mutta valitettavasti loput oli heitettävä roskiin. Tänään ois luvassa paistettuja kanafileitä, keitettyä parsakaalia, riisiä ja fetasalaattia. :kuola:

Mitä sä nyt kuumeessa siellä virut? :( No harmi, toivottavasti pääset pian eroon kuumeesta ja tulet terveeksi. :)

About viikko meneepi...Influenssa. Käyty lääkärissä varmistamassa ja Tamiflu-kuuri aloitettu.:jahas: Tämäkin vielä...

Ens keskiviikkoon saakka saikkua. Nyt täytyy sitten chillailla. Unta palloon, musaa, leffoja, kirjoja ja Pakkista...:D

Ai niin ja safkaa. Kävin Tiksin Snackyllä "varautumassa vaikka ydinsotaan"

- Makkaraperunat tupla makkaralla.
- 2x Kyttä
- 4x Snacky
- Pressa

Hmmmmmmmm, nyt kyllä jaksaa sairastaa. Potut ja makkarat vedetty. Sitten pari Jacky makupalaa. Nyt on kuumeilu aiheuttanut ison nälän...Hyvä niin...

Aika kova setti Snackystä!

Mulla on vain jauhelihaa, euroshopperin keittovihanneksia ja couscousia :(

Jauhelihaa hmmmmm. Sitä aattelin viikonloppuna laittaa, jossakin muodossa. Kunhan tauti sen verran tokenee, et jaksaa mennä kauppaan. Nyt ei kyllä nappaa yhtään. Josko kauppamusa auttais...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mullakin on ollut flunssa nyt. Aamulla oli vähän lämpöä ja koko päivän oli jäätävä päänsärky.

Söin muuten lounaaksi blinejä siellä lintsin vieressä olevassa venäläisessä ravintolassa. Aivan pirun hyviä, muistan kun olin lapsi ja mummo teki niitä aina. On jo pidempään tehnyt mieli niitä, mutta vasta nyt sain aikaiseksi käydä siellä. Vielä kun jossain pk-seudulla saisi mykyrokkaa :)

Mullakin on ollut flunssa nyt. Aamulla oli vähän lämpöä ja koko päivän oli jäätävä päänsärky.

Söin muuten lounaaksi blinejä siellä lintsin vieressä olevassa venäläisessä ravintolassa. Aivan pirun hyviä, muistan kun olin lapsi ja mummo teki niitä aina. On jo pidempään tehnyt mieli niitä, mutta vasta nyt sain aikaiseksi käydä siellä. Vielä kun jossain pk-seudulla saisi mykyrokkaa :)

Siitäpä on aikaa, kun oon mykyrokkaa syöny. Viimeksi jossain hirvipeijaisissa oon syöny hirvirokkaa. Ookkonä Savosta...:D

Edit: Kyllä huomaat, jos tän taudin pukkaa päälle. On nimittäin näköjään kropassa sellasiakin lihaksia, joita ei oo ennen huomioinut. Nyt KYLLÄ huomaa, kun kaikkia paikkoja särkee. Onneksi sain myös 800mg Buranaa.

Blinit, Smetana, mäti, ja sipuli...:kuola:

Pitäisi jo muutamasta kerrasta oppia. Tämänkin ketjun selaaminen aiheuttaa vaan nälkää. Nyt maistuisi pelmenit ja smetana. Täytyy kuitenkin tyytyä siihen mitä löytyy; juustoon ja pekoniin :D

Joo olen valitettavasti savolainen :(

Ja pelmenit on myös herkkua!

Savohan on Suomen helmi, Pohjois eli Etelä. Meillä leikkifaijan suku, oli / on Juvemmalta kotoisin...Letkeetä jengiä. Siellä pörrättiin paljon kesälomamatkoilla 80-luvulla. Lattarautoja oli joka talossa ainakin 2. Oli se Lada silloin voimissaan.

Edit : Muistan kerran kun vanha isäntä huikkas, kun autosta nousin " No mitenkäs se kaapuntilais pojalla tulloo?". En tajunnu sanaakaan. Sain suomennoksen, et miten menee?.:D

Lentsu sanan opin tuolla myös...

Back
Ylös Bottom