Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki mars heti Facebookkiin tyykkäämään UFC:n sivusta ja odottaa Anttonin matsia.

Ötyä..

...Jos koittais kuumehourimaan, tuonne untenmaille...

Menin hemmottelemaan ja hommasin naiselleni elämänsä auton. Pienestä pitäen kuulemma haaveillut jostain urheilullisesta autosta ja nyt sitten pistettiin kerralla emännänkin elämä risaseks.
Totta, kyllähän tuon kammen vääntämisessä ja käynnistyksessä työntämällä on paaaaaljon enemmän urheilua kuin Maseratin tylsässä napin painalluksessa :D

edit: Hetkinen, Maseratissa tais olla sittenkin avainkäynnistys...

Huomenta mörrikät :) Huonoja tommoset edellispäivän suuret ruokamäärät kun sit on tälleen seuraavana päivänä entistä hirveämpi nälkä.

Huomenta!

Mikä ihana herätys, ensin joku yrittää järsiä jalkapohjia, sitten tulee "leluruoska" naamalle... :jahas: Kissat on ihan kivoja otuksia, mutta onko pakko aina öisin alkaa sekoilemaan? Noh, viikonloppuna varmasti tulee yövalvomisia, eiköhän kaverin seko kissa sekä yövirkkku kahden kuukauden ikäinen poika pidä siitä huolen. :D

Huomenta !

Ranteet kipeät eilisestä treenistä.. Meinää vähän kiristää hermoja..

Saatanan koko talon ikkunaremontti. Heräät aamuheijarin kanssa ja ensimmäisenä huomaat kaksi viiksekästä miestä ikkunan takana töllistelemässä nostolavan päällä. Asun neljännessä kerroksessa, ja olen tottunut siihen, että lintuja lukuunottamatta kenenkään naamaa ei tarvitse ikkunan takana katsella.

Nyt vielä luultavasti ratkean juomaan, kun tulin naapurikuppilaan pakoon, kun melskaavat mun kämpässä seuraavat pari kolme tuntia.

Löysin yllättävän hyvin kombinaation: mustikoita ja raejuustoa. Vierastan yleensä makean yhdistämistä raejuustoon, mutta tuo toimii :)
Minun yhtä suurinta herkkua on marjat ja raejuusto :D
Kun niitä marjoja vielä vähän lämmittää ensin ja raikkarit sekaan niin Avot!

Muistin peruuttaa turhat tilaukset ja huomasin, että mä olen saanut Vitaeprolta jossain vaiheessa tilaajalahjana jonkun keskivartalotreeni-DVD:n. Täytynee kokeilla :D

Minun yhtä suurinta herkkua on marjat ja raejuusto :D
Kun niitä marjoja vielä vähän lämmittää ensin ja raikkarit sekaan niin Avot!
Pitää testailla erilaisia marjoja ja tuota lämmittämistä seuraavalla kerralla. Kokeilin tuota tuollaisen paksumman raejuuston kanssa, oli kuin riisipuuroa :D
Nytkin pitäisi tehdä jotain ihan muuta kuin kirjoitella tänne ja miettiä ruokaa. Mun keventelyyn ei auta yhtään, että täällä jaellaan karkkipusseja.

Totta, kyllähän tuon kammen vääntämisessä ja käynnistyksessä työntämällä on paaaaaljon enemmän urheilua kuin Maseratin tylsässä napin painalluksessa :D

edit: Hetkinen, Maseratissa tais olla sittenkin avainkäynnistys...

Kyllä, URHEILUauto :)

Kyllä tää sairastaminen on hienoa, kolmas viikko jo flunssaa ja yöllä hävisi kuulokin korvatulehduksen ja sinne kertyneen nesteen myötä. Tohtori sykerö imas sitten korvat tyhjäks, sitä en tiedä jättikö tuonne koteloon enää mitään sisuksia, mutta kuulo palasi ainakin. Vittu että mä rakastan tämmösiä juttuja, kun normaalisti en juurikaan sairastele.

Leffa pyörimään ja karjalanpaisti uuniin..

Jesss! :dance:

Back
Ylös Bottom