Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Savohan on Suomen helmi Pohjois eli Etelä. Meillä leikkifaijan suku, oli / on Juvemmalta kotoisin...Letkeetä jengiä. Siellä pörrättiin paljon kesälomamatkoilla 80-luvull. Lattarautoja oli joka talossa ainakin 2. Oli se Lada silloin voimissaan.

Siellä olen lapsuuteni kasvanut :)

Siellä olen lapsuuteni kasvanut :)

Ei tarvis montaa ihmistä käydä läpi, niin varmaan oltais tuttuja, jos ei sukua...:D

Ei oo enää pidetty sinne yhteyksiä, kun 90-alussa mutsille ja faijapuolelle tuli avoero:( Harmi, oli mukavaa sakkia.

Joo savonmurre on kyl parasta :D Saan aina kuulla siitä miten sanon linkkuri ja riikkari. Oon miettinyt, että mitenköhän pahana turnoffina etelän tytöt pitää sitä, että mies viäntää savvoo? ;)

Joo savonmurre on kyl parasta :D Saan aina kuulla siitä miten sanon linkkuri ja riikkari. Oon miettinyt, että mitenköhän pahana turnoffina etelän tytöt pitää sitä, että mies viäntää savvoo? ;)

" Suomee ja Savvoo, hiljaa ja kovvoo "...:hyvä:

"Elä kehtoo vehtoo, ettei emäntä kuule" Piika, isännälle.

Ei tarvis montaa ihmistä käydä läpi, niin varmaan oltais tuttuja, jos ei sukua...:D

Ei oo enää pidetty sinne yhteyksiä, kun 90-alussa mutsille ja faijapuolelle tuli avoero:( Harmi, oli mukavaa sakkia.

Itse asiassa olen siitä erikoinen tapaus, että mulla ei ole sukua siellä ollenkaan, vaikka synnyinseutua on...

Itse asiassa olen siitä erikoinen tapaus, että mulla ei ole sukua siellä ollenkaan, vaikka synnyinseutua on...
Hassua..

. Ite oon Karjalan poikii. Laatokast, sielt on meijän suku tullu. Mut näistä toinen ilta lisää. Loppuu aika...:(

Ötyä...

Nyt vois laittaa simmut kiinni. Tamiflu näyttäis auttavan...:)

Good morning. Kello soi jo kolmen maissa, nyt on aamulenkki tehty ja aamupalat vedetty naamariin, kohta täytys varmaan ruveta tekemään naamalle ja tukalle jotain kun kuudelta pitäs olla jo töissä. Onneks tällasia päiviä on vaan kerran vuodessa about :--)

Tää ei oo valkoisen miehen aika herätä.

Hassua..

. Ite oon Karjalan poikii. Laatokast, sielt on meijän suku tullu. Mut näistä toinen ilta lisää. Loppuu aika...:(
Meidän suku on Laatokalta, Riekkalan saaresta, eli aika läheltä....

Huomenta !

Eilen oli kiva treeni.. unet oli aika outoja :)

Back
Ylös Bottom