Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivää !

Tänään olis jumppat pitkästä aikaa.. Olen huomenna todella paskana ja jumpalla teen kuolemaa :D

Pädäm. Sinne meni työhakemus... kohta tässä kyllä varmaa käy niin että kukaa ei taho mua enää töihin ku vaihan niin usein.................... Vai onks sillä väliä?

Pädäm. Sinne meni työhakemus... kohta tässä kyllä varmaa käy niin että kukaa ei taho mua enää töihin ku vaihan niin usein.................... Vai onks sillä väliä?

Mullakin on takana nyt paljon pätkätöitä.. Tiiä miten niitä katotaan sitten hakemuksessa :rolleyes: Oon kyllä tyytyväinen että sain vihdoin hakemuksen aikaiseksi kun pari päivä löi pää ihan tyhjää mitä oisin siihen kirjoittanut. Tänään vuokrafirmaan laitoin tietoja menee ku siel ois yks paikka.. Ehkä se tästä. Kelan arpa on niin huono mun kohdalla ainakin :jahas:

Pisnikset luistaa ihan kivasti ja kasvaa koko ajan tasaisesti.

Cool!

Kai sitä vois itsekin välillä vaihtaa. Olishan se virkistävää vaihtelua olla töissä isossa firmassa eikä olisi omaa pankkilainaa kiinni yrityksessä ylläpitämässä pientä pelkotilaa.

Just puhuttiin kaverin kanssa tästä. Hän oli lukenut jostain, että ideaali olis 3-5v/työpaikka. Mutta sit toisaalta se riippuu rekryyjästä ja työpaikasta. Jotkut arvostaa enemmän sitoutumista, ja toiset sitä, että on nähnyt useamman työpaikan. Ja meikäläiselle tuli tuon keskustelun aikana mieleen, että työpaikan haku on kuin tapailuvaihe parisuhteessa. Toiset arvostaa, että on useammasta kokemusta, toiset ei.

Iltapäivän S/M-tuokio? Miksi töissä pitäisi saada jotain aikaan? Työhän on vain asia, joka rajoittaa vapaa-aikaa.
Pelkään, että mun pomoni tappaa mut, jos en saa aikaan mitään. :( En ajatellut mitään S/M-ruoskimista, vaan sellaista kunnon keskiaikaista kuristusta, josta on nautinto kaukana.

Just puhuttiin kaverin kanssa tästä. Hän oli lukenut jostain, että ideaali olis 3-5v/työpaikka. Mutta sit toisaalta se riippuu rekryyjästä ja työpaikasta. Jotkut arvostaa enemmän sitoutumista, ja toiset sitä, että on nähnyt useamman työpaikan. Ja meikäläiselle tuli tuon keskustelun aikana mieleen, että työpaikan haku on kuin tapailuvaihe parisuhteessa. Toiset arvostaa, että on useammasta kokemusta, toiset ei.

Totta. Mulla kuitenkin kevään 09 jälkeen neljäs duunipaikka menossa, pisimmillään oon ollu vuoden, lyhimmillään 3kk.. + muutamia viikon sivubisneksiä muissa hommissa (ruttasin postiauton ja myin raketteja) mutta niitä ei lasketa. Kokemusta on niin isossa kuin pienessä duunipaikassa olemisesta sekä yrittäjyydestä ja oonpa lähes yksinkin toiminut. Ja sisänsä ehkä typerää vaihtaa kuin ois vakiduuni mutta minkäs mä sille voin että oon tällanen saatanan tuuliviiri. Äsken bongasin mollin sivulta työpaikan dubaissa, kielitaitoa jos ois edes välttävästi niin hakisin heti :D

Kielen oppii yllättävän nopeasti, kun vähän treenailee. Huomaa varsinkin, kun ulkkareiden kanssa on tekemisissä, niin voi joskus asioida kielellä, josta periaatteessa osaa vaan alkeet.

Meikän alaltahan on Dubain työt käytännössä aika heikolla hapella. Dubaissa on noita asuntoja jo tyhjillään ja niistä on kovasti ylitarjontaa. Sinänsä harmi, olisi ollut siisti paikka. Abu Dhabissa sen sijaan on ilmeisesti jonkun verran vielä rakentamista, joten toivottavasti on vielä parinkin vuoden päästä.

Jebou, mikäs siinä tuuliviirinä olemisessa, kun sun elämäntilanne mahdollistaa sen vapauden. Sehän on vaan hienoa että voit vaihtaa paikkaa jos mieli tekee, kaikki ei voi vaikka haluaiskin.

En muuten muistanut että pistaasien nylkeminen on näin koukuttavaa puuhaa. Huomenna on peukalot haavoilla :(

Jaa meinasin kattoa lehevan, mutta kello kymmenen. Jos sitä sit pistäs peukalot töihin. :(

Back
Ylös Bottom