Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkä nainen teit. Nyt on pakko saada pistaasipähkinää. Pitää jaksaa huomiseen kauppareissuun asti.
Haha, oi kun mukavaa, tää tekee pähkylöitten halkomisesta entistäkin hauskempaa kun tiedän että mulla on jotain mitä sä haluat, muttet saa :evil:

Jeah. Tehokas päivä, vaikka tuntuu, että pieni flunssa meinais yllättää ja nenä on vuotanu ku seula koko päivän. Liki 12 tuntia tullu väännettyä.

Amatööri. Ota pistaasipähkinä puoliksi suuhun ja etuhampailla kuokkase kuori suuhun ja kielellä ota pähkinä pois. Sen jälkeen syljet kuoren pois suusta ja heität kummatkin kuoret roskiin.
Toista sama kunnes pussi on tyhjä. :)

On se vaan mukavaa kun tänne tulee tommosia superlahjakkuus threadeja piristämään päiviä :haart:

Ei tuu uni ku piti reiteen levittää hevoslinimenttiä ja koko koipi on ihan jäässä :D
http://www.napra-rehab.fi/linnex-linimentti-p-40.html Voin suositella, ei tuu kylmä (päinvastoin, olo voi olla hyvin muikea jos erehtyy laittamaan liikaa) mutta toimii paremmin kuin mikään kylmävoide. Hinta voi tuntua hassulle, mutta tuota tarvii niin vähän että mulla kesti pieni putkilo muutaman vuoden!

http://www.napra-rehab.fi/linnex-linimentti-p-40.html Voin suositella, ei tuu kylmä (päinvastoin, olo voi olla hyvin muikea jos erehtyy laittamaan liikaa) mutta toimii paremmin kuin mikään kylmävoide. Hinta voi tuntua hassulle, mutta tuota tarvii niin vähän että mulla kesti pieni putkilo muutaman vuoden!

Tän pitäis ensin viilentää ja sit pikkuhiljaa alkaa lämmittää. Pikkuhiljaa alkaa toi kylmyys hälvetä. Tiikerisalva on kans hemmetin jännää tavaraa :D Tää hevoslinimentti vaan on pirun hyvää, poistaa tulehdustakin. Kattoo jos huomenna ois helpompi jalkatreeni kun ei takareisi veetuile niin julmasti :)

Tän pitäis ensin viilentää ja sit pikkuhiljaa alkaa lämmittää. Pikkuhiljaa alkaa toi kylmyys hälvetä. Tiikerisalva on kans hemmetin jännää tavaraa :D Tää hevoslinimentti vaan on pirun hyvää, poistaa tulehdustakin. Kattoo jos huomenna ois helpompi jalkatreeni kun ei takareisi veetuile niin julmasti :)
Toivottavasti auttaa. Onko sulla vaan paha jumi siellä vai jokin isompi häikkä?

No haluavathan muutkin täällä isommat reidet, olkapäät ja rintalihaksetkin, joten miksen minä haluaisi isompia hauiksia? Nojaisin päätäni niihin.

Totta tuokin. Sopivaa treeniä ja sopivasti suklaalevitettä sitten vain.

Toivottavasti auttaa. Onko sulla vaan paha jumi siellä vai jokin isompi häikkä?

Ilmeisesti joku reilu kuukausi sitten toi takareisi otti reverse hackista kovasti itseensä eikä oo vieläkään ihan kunnossa. Maastavedot tuntuu pahalta, autosta väärällä tavalla nouseminen tuntuu pahalta. Kaikki mikä takareittä äkillisesti venyttää tuntuu pahalta. Oon koittanu venyttää sitä varovasti ja jumppailla jne. Toivotaan että tää hevoskuuri jeesais pikkuisen :)

Hyvää huomenta iltaa yötä aamua mitälie rakkaat voimamiehet ja naiset tässä vaihtoehtoinen mahdollisuus tuhlata yönne www.tfp.fi :)

Hyvää huomenta iltaa yötä aamua mitälie rakkaat voimamiehet ja naiset tässä vaihtoehtoinen mahdollisuus tuhlata yönne www.tfp.fi :)

Back
Ylös Bottom