En muuten muistanut että pistaasien nylkeminen on näin koukuttavaa puuhaa. Huomenna on peukalot haavoilla :(
Minkä nainen teit. Nyt on pakko saada pistaasipähkinää. Pitää jaksaa huomiseen kauppareissuun asti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En muuten muistanut että pistaasien nylkeminen on näin koukuttavaa puuhaa. Huomenna on peukalot haavoilla :(
Haha, oi kun mukavaa, tää tekee pähkylöitten halkomisesta entistäkin hauskempaa kun tiedän että mulla on jotain mitä sä haluat, muttet saa :evil:Minkä nainen teit. Nyt on pakko saada pistaasipähkinää. Pitää jaksaa huomiseen kauppareissuun asti.
Haha, oi kun mukavaa, tää tekee pähkylöitten halkomisesta entistäkin hauskempaa kun tiedän että mulla on jotain mitä sä haluat, muttet saa :evil:
Mä osasin ainakin tän :DToista sama kunnes pussi on tyhjä.![]()
http://www.napra-rehab.fi/linnex-linimentti-p-40.html Voin suositella, ei tuu kylmä (päinvastoin, olo voi olla hyvin muikea jos erehtyy laittamaan liikaa) mutta toimii paremmin kuin mikään kylmävoide. Hinta voi tuntua hassulle, mutta tuota tarvii niin vähän että mulla kesti pieni putkilo muutaman vuoden!Ei tuu uni ku piti reiteen levittää hevoslinimenttiä ja koko koipi on ihan jäässä :D
http://www.napra-rehab.fi/linnex-linimentti-p-40.html Voin suositella, ei tuu kylmä (päinvastoin, olo voi olla hyvin muikea jos erehtyy laittamaan liikaa) mutta toimii paremmin kuin mikään kylmävoide. Hinta voi tuntua hassulle, mutta tuota tarvii niin vähän että mulla kesti pieni putkilo muutaman vuoden!

Et saa.Tarvitsen isommat hauikset.
Tarvitsen isommat hauikset.
Mihin sinä semmoisia tarvitset?
Toivottavasti auttaa. Onko sulla vaan paha jumi siellä vai jokin isompi häikkä?Tän pitäis ensin viilentää ja sit pikkuhiljaa alkaa lämmittää. Pikkuhiljaa alkaa toi kylmyys hälvetä. Tiikerisalva on kans hemmetin jännää tavaraa :D Tää hevoslinimentti vaan on pirun hyvää, poistaa tulehdustakin. Kattoo jos huomenna ois helpompi jalkatreeni kun ei takareisi veetuile niin julmasti![]()
No haluavathan muutkin täällä isommat reidet, olkapäät ja rintalihaksetkin, joten miksen minä haluaisi isompia hauiksia? Nojaisin päätäni niihin.
Toivottavasti auttaa. Onko sulla vaan paha jumi siellä vai jokin isompi häikkä?

No haluavathan muutkin täällä isommat reidet, olkapäät ja rintalihaksetkin, joten miksen minä haluaisi isompia hauiksia? Nojaisin päätäni niihin.