Ephemeral
Banned
Ei oo hirveemmin itikoita kun vähän viilenee..
Mites Tepen bisnes luistaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo hirveemmin itikoita kun vähän viilenee..
Mites Tepen bisnes luistaa?
Pädäm. Sinne meni työhakemus... kohta tässä kyllä varmaa käy niin että kukaa ei taho mua enää töihin ku vaihan niin usein.................... Vai onks sillä väliä?
Oon kyllä tyytyväinen että sain vihdoin hakemuksen aikaiseksi kun pari päivä löi pää ihan tyhjää mitä oisin siihen kirjoittanut. Tänään vuokrafirmaan laitoin tietoja menee ku siel ois yks paikka.. Ehkä se tästä. Kelan arpa on niin huono mun kohdalla ainakin :jahas:Pisnikset luistaa ihan kivasti ja kasvaa koko ajan tasaisesti.
En oo saanut oikein mitään tänään aikaiseksi töissä ja mut pitäisi ruoskia.
..pitäisi ruoskia.
Kai sitä vois itsekin välillä vaihtaa. Olishan se virkistävää vaihtelua olla töissä isossa firmassa eikä olisi omaa pankkilainaa kiinni yrityksessä ylläpitämässä pientä pelkotilaa.Pädäm. Sinne meni työhakemus... kohta tässä kyllä varmaa käy niin että kukaa ei taho mua enää töihin ku vaihan niin usein.................... Vai onks sillä väliä?
Iltapäivän S/M-tuokio? Miksi töissä pitäisi saada jotain aikaan? Työhän on vain asia, joka rajoittaa vapaa-aikaa.
Pädäm. Sinne meni työhakemus... kohta tässä kyllä varmaa käy niin että kukaa ei taho mua enää töihin ku vaihan niin usein.................... Vai onks sillä väliä?
Pelkään, että mun pomoni tappaa mut, jos en saa aikaan mitään. :( En ajatellut mitään S/M-ruoskimista, vaan sellaista kunnon keskiaikaista kuristusta, josta on nautinto kaukana.Iltapäivän S/M-tuokio? Miksi töissä pitäisi saada jotain aikaan? Työhän on vain asia, joka rajoittaa vapaa-aikaa.
Just puhuttiin kaverin kanssa tästä. Hän oli lukenut jostain, että ideaali olis 3-5v/työpaikka. Mutta sit toisaalta se riippuu rekryyjästä ja työpaikasta. Jotkut arvostaa enemmän sitoutumista, ja toiset sitä, että on nähnyt useamman työpaikan. Ja meikäläiselle tuli tuon keskustelun aikana mieleen, että työpaikan haku on kuin tapailuvaihe parisuhteessa. Toiset arvostaa, että on useammasta kokemusta, toiset ei.