Ephemeral
Banned
Aika rapsakkaa keliä lupaa ens vkolle, odotettavissa siis pakkasista itkemistä fb statuksissa.
Luuletko selviäväsi pakkiksella ilman talvipakkasluminarinaa kun minä olen paikalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika rapsakkaa keliä lupaa ens vkolle, odotettavissa siis pakkasista itkemistä fb statuksissa.
Ne onkin oikea valinta. Ja ainahan sinne alle voi laittaa jotain victoriassecrettiä:DMinusta on ihanaa kun on kirpeet pakkaset. Mutta mulla onkin se etu, etten pelkää toppahousuja! :D
No en:lol2: Kävin näppäämässä kuvan tosta terassilta:Luuletko selviäväsi pakkiksella ilman talvipakkasluminarinaa kun minä olen paikalla?

Pitääpi nyt kysyä täällä, et onko kukaan teistä törmännyt sellaiseen uutukaissarjaan (ei näy peruskanavilla ainakaan, en tiedä sit näkyykö joillain lisäkanavilla? kuin Once Upon A Time?
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pakko varmaan tutustua sarjaan sillä vaikuttaa sellaiselta mihin mä voisin koukuttuu.Pitääpi nyt kysyä täällä, et onko kukaan teistä törmännyt sellaiseen uutukaissarjaan (ei näy peruskanavilla ainakaan, en tiedä sit näkyykö joillain lisäkanavilla? kuin Once Upon A Time? Sattumalta ite törmäsin tuolla Nordic-tv.comissa ja oon jäänyt täysin koukkuun, vaikka eka kausi ei ole lähelläkään loppu vielä. Nyt on näytetty 10 jaksoa ja lisää on luvassa.
Ei sovi niille, jotka hakee räiskintää ja fatkaa, vaan tässä fiktiota melkoisen paljon. Sarjan pohjana on kaikki yleisimmät sadut mitä oot voinut joskus kuulla ja lukea aina Lumikista Hannuun ja Kerttuun. Kaikki on vaan tehty aivan eri tavalla, ja samalla yhdistetty nykyaikaan.![]()

On tässä tullut noin viikossa katseltua kaikki 10 jaksoa
Mun mielestä ihan käsittämätöntä että Suomen Mäkkärit pyörineet aina tappiolla. Ainahan niissä ravintoloissa on porukkaa ja ateria ei ole kummoinen sisällöllisesti ja kuitenkaan ihan ilmainenkaan? Maailmassa monta, ihmeellistä asiaa..
Kiitos tästä. En ollu asiaa sen tarkemmin miettinyt mutta toihan on ihan loogista. Taas oppi jotain uutta.Kirjanpitokikkailua. Ulkomainen konserni laskuttaa suomalaisia makkeja jostain turhasta, jotta suomalaiset makkarit tekisivat tappiota. Suomesta talla kikkailulla ulkomaille siirretyt rahat siirretaan taman jalkeen johonkin toiseen maahan, jossa alempi yritysvero ja voitot nostetaan siella. Samaa harrastaa monikin kansainvalinen suuryritys. Yhdysvalloissa esim. Microsoftilla on joku postilaatikkofirma rekisteroityna Cayman saarille. Microsoftin yhdysvaltalaiset konttorit "ostavat" kayttamiensa (Microsoftin omien) tietokoneohjelmiensa lisenssit yms. Caymaneilta. Nain saadaan menot Yhdysvalloissa tarpeeksi suuriksi, ettei Yhdysvaltoihin tarvitse maksaa penniakaan veroa ja voitot kotiutetaan sitten sielta veroparatiisista.