Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko kysyy, mua ei kiinnosta yhtään mitkää viralliset luokitukset, mut luokitteleeko ihmiset täällä anoreksiaa syömishäiriöks? virallisestihan se on luokitelut "laihuushäiriöks ja syömishäiriöks" mut mä en vaa millää hyväksy et anoreksia ois syömishäiriö, anorekia johtaa kylläki siihen mut sitä se ei itsessään oo, muita mielipiteitä?

Niin no...Onko se vihta vai vasta ?

Psyykkinen sairaushan anoreksia on joka tapauksessa. Eipä sillä hirveän paljoa ole väliä anorektikolle, että onko se syömishäiriötä, että ei syö ollenkaan. Vai onko se jotakin muuta. :rolleyes: ? IMO Jos ihmisellä on syömisessään häiriö, ja hän ei syö kunnolla tai lähes ollenkaan. Tai yrittää kuluttaa kaiken syömänsä energian = Syömishäiriö !!! Lisäksi tietysti myös paljon muitakin ongelmia. Onko anoreksia syy vai seuraus. Kas, siinäpä pulma...

Yötä taloon. Yksi uneton ja asuntoahdistuksessa ja muuttostressissä pyörivä valvoskelee vailla mielenrauhaa :)

outo päivä, outo viikko, outoa elämää... ihmiset vaan suuttuu tai pahoittaa mielensä teki mitä tahansa. Outoa että yhdessä viikossa menee välit poikki ihmisiin jotka on olleet ystäviä jo yli 10 vuotta.

Tai välit eivät oikeasti ole poikki. Meilläpäin ainakin "tapellaan", jos nyt ei nyrkeillä", niin ainakin sanallisesti. Ja niin taas ollaan ystäviä.

Talisker 10y korkattu! Väliviikkoa kaikesta, kun mikään ei kiinnosta :)

Vanha biisi jo, mutta vasta nyt kuulin. Yhdistettynä videoon aivan mahtava. Värheet vaan riipii tuossa kun biisi "alkaa". :dance: :dance2:
[video=youtube_share;2cXDgFwE13g]http://youtu.be/2cXDgFwE13g[/video]

Vanha biisi jo, mutta vasta nyt kuulin. Yhdistettynä videoon aivan mahtava. Värheet vaan riipii tuossa kun biisi "alkaa". :dance: :dance2:
[video=youtube_share;2cXDgFwE13g]http://youtu.be/2cXDgFwE13g[/video]

Eipä toi nyt hei kauheen vanha ole :D Tää on niin tätä internettiä.. Jos joku ei oo tänään julkaistu niin se on vanha nykyään.

Eipä toi nyt hei kauheen vanha ole :D Tää on niin tätä internettiä.. Jos joku ei oo tänään julkaistu niin se on vanha nykyään.

:D Njooh ei se niin vanha, mutta päätin suojakseni sen sanoa. Se on jännä, kun puhuvat nämä "todellisen dubstepin" puolustajat että Skrillex on tätä "brosteppiä", mutta nuo ihmeäänet iskee kyllä meikään kun lapio takaraivoon. It's good if it's good. :thumbs:

Joo mulle on kanssa ihan sama miksi sitä sanoo tai mitä genreä se on kun hyvältä kuullostaa. Ymmärrän kyllä silti niitä puollustajia sillä onhan se mistä dubsteppi genrenä on liikkelle lähtenyt niin ihan erillaista musiikkia mitä Skrillex tekee.

Tää on muistaakseni jostain 2005 vuodelta ja niitä ensimmäisiä vähäänkää suurempaa suosiota saanut dubstep raita. En nyt kauheesti ole penkonut historiaa joten saapi korjata jos olen väärässä. Jos nyt esimerkiksi yhtä paljon olisi musiikkityylissä eroa metallin saralla niin kyl se olisi jo vähintään neljään viiteen eri alagenreen pilkottu :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo kyllähän ne vähän eri kuullosta settiä on nuo aikasemmat. Mutta metalli metallina, dubsteppi dubsteppinä mulle. :D Se on se tarve erottua joukosta keksimällä ihan oma genre omalle musiikilleen tai musiikille josta tykkää. Tämmöstä tyypillistä jaottelua ihmisjoukoissa. :)

Näyttäisi oma dubstep-fiilistely olevan vähitellen ohi, koska en ole aikoihin kuunnellut, ellei nyt ole jostain sattunut tulemaan.

Aloitin itse vähän rauhallisemmalla meiningillä:

Vittu miten coolia häröilyä! :D Ei vittu kun naurattaa :lol2: :rock:

Aivot ihan jumissa, menee sekasin yksinkertasten epäyhtälöiden pyörittelyssäkin :(

Pitäisi varmaan käväistä äänestämässä.

Mä kävin varmuuden vuoksi äänestämässä jo ennakkoon, ettei jää välistä. Pitäs varmaan kohta lähteä salille, jos sitä sais edes jonkinlaisen treenin tehtyä.

Back
Ylös Bottom