Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulle käynyt sama juttu Espanjassa ja muistaakseni Skotlannissa turisteillessani. Luultavasti tekevät jotain asiakastutkimusta.

Mulle kävi näin myös viime kesänä, kun olin ostamassa pihakalusteita. Niillä oli syynä ainakin se, et ne kartoitti sitä, kuinka laajalta alueelta sinne porukkaa tulee.

Sus siutana että oli kiva risteily. :) Pari pientä miinusta annan vain Mayhemistä, jotka aloitti settinsä tunnin myöhässä ja on muutenkin täyttä skeidaa. Ja toinen miinus tulee kun kaverilla vähän pimahti pää, nappas mun hartialle, lähti juoksemaan pitkin käytävää, tiputti mut polvilleni ja juoksi takas hyttiin. Polvea koristaa nyt kauniin violetti ISO sekä kipeä mustelma.

Bloody mary-drinkki on muuten hemmetin hyvää. Pitkästä aikaa tuli niitä vedettyä muutama. Tres Paavos, me gusta.

Tämä päivä ei voi mennä enää huonosti! Yippikaijei! Ylitin itseni. Tosin valju tunne varjostaa... Ei aina uskalla haastaa itteään.

Tein ja söin just erikoisimman aterian pitkään aikaan. Nuudelia, kanaa, lihapullia, leipäjuustoa, HMP:kaa, omenaa, juustonaksuja ja chilikastiketta. Kaikki sekasin ja napaan... Yllättävän hyvää. :wtf:
Kohta jaksaa pukata lumet vittuun ja sit salille.

No joo, totta. Tuppaavat sen suomeksi kääntämään valkosipulimajoneesiksi, tekotapahan on sama. Ei ollut kovin halpaa oliiviöljyä, maistui silleen sopivasti.

Oon joskus yrittänyt tehdä ihan majoneesia ja se epäonnistui surkeasti, mutta en enää muista miksi.

Haluatko antaa mulle reseptin tuohon? Voisin kokeilla taas tehdä omat aiolit.

Heheh.. :D

405201_2493768184670_1266772208_32031274_212417592_n.webp

Taas soi tämä. On vaan niin helvetin hyvä ja sopii mulle. "he is an empty shell.."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lumenpudotushommissa käyty päivä ja työpariksi osui korkeanpaikankammosta kärsivä(!) virolainen hampuusi :confused: - Jumaliuta.. mitä sellainen tekee töissä, joissa pitää steppailla liukkaalla katolla jossain 20m korkeuksilla, kysynpä vaan?! Helvetin hauskaa joutua lapioimaan suojakelissä tiivistynyttä lunta yksin koko työpäivä toisen toimiessa varmistajana köyden päässä ja vihellellen iloisesti pilkkihaalarissaan.. saatava. :jahas:

^Sille on varmaan sanottu: "Se on mukava sisätyö" :D

Tuli ite käytyä tänään ottaas pitkästä aikaa vaparimatsi, voitokkaasti vieläpä! Mutta ei silti jaksa kyllä yhtää juhlistaa, nukuttaaki jo.. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä...

Back
Ylös Bottom