Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hullumpi idea, täytyykin kokeilla. Oli oliiviöljypohjainen tuo resepti, itse tykkään mutta maistui kyllä siinä.
Eikös toi ole aiolia sitten eikä majoneesia? Olen kerran tehnyt itsekin aiolia ja se meni vituiksi. Mulla oli jotain halpaa oliiviöljyä jonka maku tuli läpi ja se poltti kurkkua ja maistui aivan kauhealta. Se piti heittää sitten roskiin, kun se oli syömäkelvotonta.
Tällaiset aamut on parhaita kun saa herätä rauhassa ja ulkona sataa lunta. Nyt pitää nauttia, kun kohta pitää alkaa jo rientämään seuraaviin ohjelmanumeroihin.
Oliskin saanu herätä rauhassa :D Illalla olis yhet synttärikekkerit, joten nyt pitäs varmaan jaksaa pikkasen opiskella tässä välissä.
Kummallisia havaintoja, osa 115: kaupan kassapoika kysyi postinumeroani! :wtf: Olin niin totaalisen hämmästynyt, että totesin vain asuvani tässä ihan lähellä.. En ymmärrä, miksi tuo tieto oli yhtäkkiä olennainen ruokaostoksia tehdessä!
Tai sitten ne on vain paatuneita stalkkereita :evil:
Minulle käynyt sama juttu Espanjassa ja muistaakseni Skotlannissa turisteillessani. Luultavasti tekevät jotain asiakastutkimusta.