Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukahan tekis mulle kunnon kasvisruokaa? En oo tainnu ikinä syödä sellasta oikeen kunnon kasvisruokaa ja viime aikoina on alkanut kiinnostaa maistaa jotain sellasta. Enkä nyt tarkoita mitään ihan OK arkikokkia, vaan jotakuta pitkän linjan HC-hippiä, joka ei vuosiin ole haistanutkaan lihaa siinä pelossa, että saa siitä jotain elimistöönsä ja jo tuolla teolla ansaitsee tulla ruoskituksi tappajana

Ei hullumpi idea, täytyykin kokeilla. Oli oliiviöljypohjainen tuo resepti, itse tykkään mutta maistui kyllä siinä.

Eikös toi ole aiolia sitten eikä majoneesia? Olen kerran tehnyt itsekin aiolia ja se meni vituiksi. Mulla oli jotain halpaa oliiviöljyä jonka maku tuli läpi ja se poltti kurkkua ja maistui aivan kauhealta. Se piti heittää sitten roskiin, kun se oli syömäkelvotonta.

Eikös toi ole aiolia sitten eikä majoneesia? Olen kerran tehnyt itsekin aiolia ja se meni vituiksi. Mulla oli jotain halpaa oliiviöljyä jonka maku tuli läpi ja se poltti kurkkua ja maistui aivan kauhealta. Se piti heittää sitten roskiin, kun se oli syömäkelvotonta.

No joo, totta. Tuppaavat sen suomeksi kääntämään valkosipulimajoneesiksi, tekotapahan on sama. Ei ollut kovin halpaa oliiviöljyä, maistui silleen sopivasti.

Oon joskus yrittänyt tehdä ihan majoneesia ja se epäonnistui surkeasti, mutta en enää muista miksi.

Oh hieman väsyttää. Onneks ei tullu paljon juotua eilen.

Tällaiset aamut on parhaita kun saa herätä rauhassa ja ulkona sataa lunta. Nyt pitää nauttia, kun kohta pitää alkaa jo rientämään seuraaviin ohjelmanumeroihin.

Tällaiset aamut on parhaita kun saa herätä rauhassa ja ulkona sataa lunta. Nyt pitää nauttia, kun kohta pitää alkaa jo rientämään seuraaviin ohjelmanumeroihin.

Oliskin saanu herätä rauhassa :D Illalla olis yhet synttärikekkerit, joten nyt pitäs varmaan jaksaa pikkasen opiskella tässä välissä.

Oliskin saanu herätä rauhassa :D Illalla olis yhet synttärikekkerit, joten nyt pitäs varmaan jaksaa pikkasen opiskella tässä välissä.

Haha, jätkällä on vauhti päällä :lol2: Mutta sitten tällaisia rauhallisia viikonloppuja arvostaa vain entistä enemmän. Tämä viikonloppu onkin silkkaa kultaa kun voi pitkästä aikaa tehdä rauhassa koulu- ja duunihommia, kun ei ole kuin pikkuohjelmaa.

Olin ihan varma, että tuollaisen lumimyrskyn aikaan sali on ihan täynnä, mutta eihän siellä ollut jumalauta ketään. Ehkä tuli sen verran vaakatasossa, että kukaan ei ole viitsinyt kömpiä edes autolle. No, en valita.

Huomentapäivää! :) Nukuin hyvin, söin hyvän aamupalan, vedin loistavan combatin ja lopettelen just tokaa aamupalaa. Kohta kaupungille hakemaan kamulle syntsälahjaa. :)

Kummallisia havaintoja, osa 115: kaupan kassapoika kysyi postinumeroani! :wtf: Olin niin totaalisen hämmästynyt, että totesin vain asuvani tässä ihan lähellä.. En ymmärrä, miksi tuo tieto oli yhtäkkiä olennainen ruokaostoksia tehdessä!

Seuraava havainto: luontoaktivistihippiäiset ovat alkaneet käyttää puhelinmarkkinointia. Soitti joku herra ja kysyi, haluaisinko osallistua asuinalueeni luonnosuojeluprojektiin. Ilmeisesti kadulla vastaantulevien käännytys yritykset eivät tuota tarpeeksi tulosta.

Kummallisia havaintoja, osa 115: kaupan kassapoika kysyi postinumeroani! :wtf: Olin niin totaalisen hämmästynyt, että totesin vain asuvani tässä ihan lähellä.. En ymmärrä, miksi tuo tieto oli yhtäkkiä olennainen ruokaostoksia tehdessä!

Minulle käynyt sama juttu Espanjassa ja muistaakseni Skotlannissa turisteillessani. Luultavasti tekevät jotain asiakastutkimusta.

Minulle käynyt sama juttu Espanjassa ja muistaakseni Skotlannissa turisteillessani. Luultavasti tekevät jotain asiakastutkimusta.

Voi olla... :D Olen kuitenkin kyseisen kaupan vakioasiakas, viimeiset reilut 3 vuotta olen ostanut rahkat ja salaatit tuosta samasta lähikaupasta. Stalkkerien mahdollisuus on tietysti aina olemassa, joskus on niitäkin sattunut kohdalle hyvin kummallisella tavalla. :D

Back
Ylös Bottom