Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuahan oli hiano viteo! Kyl lumi tollaseen taiteelliseen musavideoon sopii hyvän biisin kera mut vittu ei kai nyt oikeesti ihan live-elämään????? ffs omg

Päätin luonnon antaa ratkaista ääneni. Lähdin kävelylenkille, ennen äänestystä...

...Ja näin se sitten ratkesi. Kuusi minuuttia käveltyäni: Näin kuusen edessä puhelinlangalla, kuusi lintua.Tämän enteen jälkeen..Kakkonen ei ole ykkönen !!!!!

Pitkään mietin, että voisiko se sittenkin olla Homotiainen, mutta en vain pystynyt äänestämään viherpeippoa....

Tänään ei oo kyl toivooka mennä ulkoilee näillä koivilla :D eilen jalkapäivä + luistelua ja ny on sitte niiiii hellänä jalat et ei hyvä tosikaa :D
johtuskoha ku vedin elämäni ekaa kertaa SJMV:tä.. luultavasti.

Yläkropan vois käydä tänään kyl taas treenaa :) Sitä ennen kuiteski ny kanaa, salaattia ja munaa naamaa ( ;) )

Ihan vetämätön fiilis. Onneksi sitä tuli käytyä lenkillä, niin ei mennyt ihan laiskotteluksi tämä päivä.

Pitäisi jaksaa lähteä ulos ostamaan maitoa ja äänestämään. Ffffuuuuu. Äänestyspisteelle on alle 200m, mutta silti ovestapääsy tuntuu ylitsepääsemättömältä.

Pitäisi jaksaa lähteä ulos ostamaan maitoa ja äänestämään. Ffffuuuuu. Äänestyspisteelle on alle 200m, mutta silti ovestapääsy tuntuu ylitsepääsemättömältä.

Kävin kaupassa hetki sitten ja vaikka sinne kävelee alle viiden minuutin, niin koko reissu tuntui kestävän aivan liian kauan.
Punnitsen tässä hartaasti, jos sitä menisi vetämään päikkärit, mutta ne venyisi ihan varmasti niin pahasti, etten kerkeisi äänestämään. Olen sitäpaitsi omalta äänestyspisteeltäni aina liian kaukana. Saankohan äänestää ihan eri pisteeseen... En ole koskaan ajatellut asiaa.

Olen ymmärtänyt, että ennakkoon saa äänestää muualla, mutta nyt vaalipäivänä saa vain äänestää omassa pisteessään.
Näin vähän aavistelikin :jahas: Onneksi tässä on vielä aikaa ennen äänestysajan lopppumista. Tuntuu vähän turhalta äänestää, kun tietää, ettei omalla ehdokkaalla ei ole mahdollisuutta voittaa. En viitsi periaatteesta jättää äänestämättäkään.

Näin vähän aavistelikin :jahas: Onneksi tässä on vielä aikaa ennen äänestysajan lopppumista. Tuntuu vähän turhalta äänestää, kun tietää, ettei omalla ehdokkaalla ei ole mahdollisuutta voittaa. En viitsi periaatteesta jättää äänestämättäkään.

Tämä on hyvä periaate..:thumbs:

.Itse käyn aina äänestämällä, "lunastamassa valitusoikeuteni ".:)

Huh, jaksoin kävellä äänestyspaikalle. Oli varmaan vaalivirkailijoilla hauskaa kun näytin turistilta.

Pari kameraa roikkui kaulassa ja räpsit kuvia äänestyspaikka rakennuksen yksityiskohdista ja välillä pyysit virkailijaa ottamaan kuvan susta lipuke kädessä?

Pari kameraa roikkui kaulassa ja räpsit kuvia äänestyspaikka rakennuksen yksityiskohdista ja välillä pyysit virkailijaa ottamaan kuvan susta lipuke kädessä?

:lol2: Olisi varmaan kannattanut ottaa kamera mukaan, niin ne olisi ymmärtänyt paremmin. En vaan ole ennen äänestänyt, niin en tiennyt kenelle antaa mitäkin lappuja. Sitten lopulta sillä leimausmummelilla oli sellainen äänensävy, että "voi kuinka söpöä kun pikkupoika on tullut äänestämään".

Tämä on hyvä periaate..:thumbs:

.Itse käyn aina äänestämällä, "lunastamassa valitusoikeuteni ".:)

Mä olen taas miettinyt, että onko todella politiikasta mitään tietämättömän ja sitä seuraamattoman idiootin (kuten minä) velvollisuus äänestää vai olla äänestämättä

:lol2: Olisi varmaan kannattanut ottaa kamera mukaan, niin ne olisi ymmärtänyt paremmin. En vaan ole ennen äänestänyt, niin en tiennyt kenelle antaa mitäkin lappuja. Sitten lopulta sillä leimausmummelilla oli sellainen äänensävy, että "voi kuinka söpöä kun pikkupoika on tullut äänestämään".

Minkälaista maitoa ostit? Ajattelin auttaa ja antaa sulle syyn postata kun haluat kuitenkin 4000 postia rikki ennen vaalivalvojaisia ;)

Back
Ylös Bottom