Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taivaalta.Helvetti, mistä tuota lunta oikein tulee?! :curs:
Tämän nimeen itsekin yleensä vannon, enkä mä joka treenille tartte mitää cheerleaderia. Mä vaan saan itsestäni enemmän irti kun toinen on tsemppaamassa pakkotoistoja ja haastaa laittamaan vielä lisää painoja. Oma korvienväli sanoo "ei enää", mutta kun kaveri sanoo että vielä tulee niin sit tulee. Ja jos ei tulekaan, ei tartte pelätä kuolemista painojen alle, kun toinen spottaa.

Mä kans käyn yksin reenaan ja jos joku kaveri kävis samalla salilla joutuisin varmaan vaihtaan paikkaa ettei tartte jutella turhia ja pilata keskittymistä, kun joku höpöttelee jotain tyhjänpäiväisyyksiä eikä parhaassa tapauksessa tajua lopettaa edes sarjan ajaksi. Mutta se olis kiva, että vaikka kerran kuussa joku asioista vähän edes tietävä olis mukana pakottamassa pois sieltä omalta mukavuusalueelta.
Mä oon niin kateellinen sun natsista.![]()
Ei tuosta karvanaamasta nyt niin kateellinen kannata olla :D
No emmä niistä karvoista, mut siitä että se :whip: sua salilla.:D
^Saadaan varmaan kohta banni jääkaappi ketjuun kun jauhettiin ihan turhaa offtopiccia. Sun vika. Millos oli tatska aika? Ite pitäs keskiviikkona raahautua kärsimään.
Nyt tuli jännä. Meetkö sinne vakiomestaan kärsimään?On siitäkin sitten edes jossain iloa :D
Pyydän anteeksi ja lisään kuvan jahka joskus saan opeteltua käyttämään tota itselaukaisinta:D. Mutta joo huomenna käyn kattomassa mitä siihen selkään on tulossa ja keskiviikkona pärähtää. Vielä ei kuumottele muuta kun suuri odotus mutta se on aina kun kuulee sen surinan ekan kerran niin mieleen tulee että mihin helvettiin sitä on taas ittensä hommannu.Älä mua syytä. :D Ite menit sinne turhaan toteamaan hassuja, ja mä yritin kannustaa olemaan itse aktiivinen. Aika on....härregyyd, tasan kahden viikon päästä tiistaina.Nyt tuli jännä. Meetkö sinne vakiomestaan kärsimään?
Takas keittiöön. MARS!