Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jee, wuhuu!!!

homer_woohoo.webp

Menipäs aamu vaikeaksi. Aamukahvin keittäminenkin meni vituiksi, niin ei ainakaan hyvä päivä voi olla luvassa.

Mitäs T-Byrd iloitsee? :o

Huomenta..

Masu täynnä lohta ja mansikkarahkaa.. Illalla tarraa, jos nyt ei suunnitelma muutu.

Menipäs aamu vaikeaksi. Aamukahvin keittäminenkin meni vituiksi, niin ei ainakaan hyvä päivä voi olla luvassa.

Mitäs T-Byrd iloitsee? :o

Iloitsen sitä kun melkein mahdoton muuttuikin mahdolliseksi, ja ahkeruus palkitaan glam rockilla. :D :dance:
Ja mulla paras pomo ikinä. :)

Mikä teki aamusta niin vaikean?

Mikä teki aamusta niin vaikean?

Ensin heräämiseen meni noin 30min, eli aina vaan lisää herätyskelloon. Normaalisti aamutoimet kestää 30min, nyt meni tunti. Sit tosiaan minun keittämäni aamukahvi oli aivan jäätävää shaibaa. Sitten pääsen duuniin, niin kuulemma ei olisi edes tarvinnut tulla niin ajoissa. Mutta ilmeisesti tämä on joku universumin tasapaino, eli voit minun huonoa aamua kiittää sinun hyvästä aamusta :D

Ensin heräämiseen meni noin 30min, eli aina vaan lisää herätyskelloon. Normaalisti aamutoimet kestää 30min, nyt meni tunti. Sit tosiaan minun keittämäni aamukahvi oli aivan jäätävää shaibaa. Sitten pääsen duuniin, niin kuulemma ei olisi edes tarvinnut tulla niin ajoissa. Mutta ilmeisesti tämä on joku universumin tasapaino, eli voit minun huonoa aamua kiittää sinun hyvästä aamusta :D

Jeah, kiitän ja kumarran koska näitä aamuja ei tule usein. :D Muutenkin kyllä alkaa tuntumaan siltä, että pystyy palaamaan normaaliin ja pääsee (uskaltaa) jopa tällä viikolla salille. Ehkä huomenna universumi on taas tasapainossa ja sulla sujuu herääminen paremmin.

En uskalla kattoa ikkunasta olo. Vieläkö stadin suunnalla on tiet täynnä loskaa?

Mä vaan näen nyt tonne sisäpihan puolelle, mut eiköhän sitä siellä ole.

yyyyyyyyeah beibi! Iskias jumissa ja enteilee välilevynpullistumaa. Loppuviikko saikkua ja relaxantteja naamaan ihan kyrpänä!

YO-kirjoitusten jälkeen opinnot vaan helpottuvat. Varsinkin jos yliopistoon meinaat jatkaa, niin akateemista vapautta alkaa käyttämään aivan liikaa.

Niin, käyttää sitä 8 vuotta ja aloittaa sitten uudelleen alusta nipompana kuin koskaan, kun ei ole tyytyväinen siihen miten asiat menivät ensimmäisellä kierroksella. Tai sitten ei.

yyyyyyyyeah beibi! Iskias jumissa ja enteilee välilevynpullistumaa. Loppuviikko saikkua ja relaxantteja naamaan ihan kyrpänä!

Isolla kyrvällä sit..

Kakka pyllyä pakkottaa, se varmaan ulos haluaa. Koleaan veteen solahtaa, delfiinin lailla muljahtaa.
Minne vie putki kakkaa, kohti minne matka lakkaa. Löytää perheensä putken päästä, ei silti jätevesihuolto häntä säästä.

YO-kirjoitusten jälkeen opinnot vaan helpottuvat. Varsinkin jos yliopistoon meinaat jatkaa, niin akateemista vapautta alkaa käyttämään aivan liikaa.

Jooh olis tarkoitus. Ja uskon, pitää kyllä ottaa alusta lähtien sellainen reipas ote että joskus valmistuu joksikin :D

Soin kylmaa jauhelihakastiketta. Siihen oli kaytetty jauhoja, joten joukossa oli kivoja kylmia jauhoklimppeja. Nam!

Jooh olis tarkoitus. Ja uskon, pitää kyllä ottaa alusta lähtien sellainen reipas ote että joskus valmistuu joksikin :D

Nojoo, ei tuostakaan kannata liikaa stressata. En ymmärrä miten minulla olisi mahdollisuus valmistua minimiajassa, vaikka en ole omasta mielestäni tehnyt muuta kuin sluibannut. Tuon opintotahdin takia ei ole edes hoppu enää valmistua, niin sluibailu on muuttunut entistä kovemmaksi. Takana on mm. ensimmäinen joululoma kun en edes sylkenyt kouluhommiin päin.

Mikä helvetti oli sen bändin nimi, minkä (paras) albumi näyttää about tältä:

sinertävä kuva, jossa on ihmisen pää(kallo) ja joku esine otsasta läpi :D

Vitun hyvä bändi, hirvee pläkautti!

Auttakee

EDIT: löysinkin yhden wanhan patchin!

Eli se oli pantera :D!!!

Kakka pyllyä pakkottaa, se varmaan ulos haluaa. Koleaan veteen solahtaa, delfiinin lailla muljahtaa.
Minne vie putki kakkaa, kohti minne matka lakkaa. Löytää perheensä putken päästä, ei silti jätevesihuolto häntä säästä.

*reps*

Jollai muullaki seonnu kuuppa siis tänään ihan huolella?

Pakko lähtee lenkille ni pääsee pois täält sekoomasta :D :D

Back
Ylös Bottom