Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämän nimeen itsekin yleensä vannon, enkä mä joka treenille tartte mitää cheerleaderia. Mä vaan saan itsestäni enemmän irti kun toinen on tsemppaamassa pakkotoistoja ja haastaa laittamaan vielä lisää painoja. Oma korvienväli sanoo "ei enää", mutta kun kaveri sanoo että vielä tulee niin sit tulee. Ja jos ei tulekaan, ei tartte pelätä kuolemista painojen alle, kun toinen spottaa.

Mä kans käyn yksin reenaan ja jos joku kaveri kävis samalla salilla joutuisin varmaan vaihtaan paikkaa ettei tartte jutella turhia ja pilata keskittymistä, kun joku höpöttelee jotain tyhjänpäiväisyyksiä eikä parhaassa tapauksessa tajua lopettaa edes sarjan ajaksi. Mutta se olis kiva, että vaikka kerran kuussa joku asioista vähän edes tietävä olis mukana pakottamassa pois sieltä omalta mukavuusalueelta. Mä oon niin kateellinen sun natsista. :)

Tää vuosi alkoikin kivasti tän salihomman osalta, kun heti tänään joutu jättään reenin väliin alkavan päänsäryn takia.:( varmaan jotain vierotusoireita herkuista. :jahas:

Mä kans käyn yksin reenaan ja jos joku kaveri kävis samalla salilla joutuisin varmaan vaihtaan paikkaa ettei tartte jutella turhia ja pilata keskittymistä, kun joku höpöttelee jotain tyhjänpäiväisyyksiä eikä parhaassa tapauksessa tajua lopettaa edes sarjan ajaksi. Mutta se olis kiva, että vaikka kerran kuussa joku asioista vähän edes tietävä olis mukana pakottamassa pois sieltä omalta mukavuusalueelta.

Parasta on just se, että reenailee omia aikojaan yleensä ja sit kun toinen välillä tsemppailee niin siitä saa uskomattomat reenikiksit ja fiilis nousee jonnekin ihme sfääreihin. En mä tiedä jaksaisinko mä oikeesti joka jumalan treeniä tehdä toisen kanssa, mutta tällä hetkellä ainakin toimii ihan helvetin hyvin. Akkojen kanssa en salille lähe mielelläni, tai kovasti juttelevien miestenkään. Ei taidettu natsin kanssa viimeks jalkareenissä jutella paljon ylimääräsiä. Lähinnä luokkaa "siinä on 120kg. Tulee. Helposti." :D

Mä oon niin kateellinen sun natsista. :)

Ei tuosta karvanaamasta nyt niin kateellinen kannata olla :D

Siitähän on lähdettävä, että salilla kasvatetaan myös psyykkistä voimaa ja järkähtämätöntä päättäväisyyttä. Eli ei tsemppaajia, ei varmistajia. Itse on itsensä piiskattava, itse painonsa nostettava.

Jotkut pirun mulkerot ovat menneet sitten ostamaan kaikki Steel Panther keikan liput loppuun. Just kun sain tilattua Elmun jäsenkortin, jolla olisi saanut ostettua lipun, niin nyt nekin on loppunut. :( :wall: Sit yks samperin arvostelija oli heti ekana jonossa haluamassa nimeään listalle kun tuosta keikasta ilmoitettiin, eikä siitä ole kuulunut sen jälkeen mitään. Ja tää oli syksyllä, jolloin se samalla nappas ton bändin levyn arvosteluun, jota ei ikinä tehnyt loppujen lopuksi. Aloitti syksyllä hommat ja tehnyt tasan 3 arvostelua. Jos toinen tekis yhtä paljon hommia mitä noi muut tekee, niin ei hatuttaisi näin paljon, mutta kun panostus on ollut nolla viime aikoina, niin hieman se ärsyttää. Tai ei oikeestaan niin hieman.

Pitää ehkä nostaa pantteri pöydälle.

^Saadaan varmaan kohta banni jääkaappi ketjuun kun jauhettiin ihan turhaa offtopiccia. Sun vika. Millos oli tatska aika? Ite pitäs keskiviikkona raahautua kärsimään.

^Saadaan varmaan kohta banni jääkaappi ketjuun kun jauhettiin ihan turhaa offtopiccia. Sun vika. Millos oli tatska aika? Ite pitäs keskiviikkona raahautua kärsimään.

Älä mua syytä. :D Ite menit sinne turhaan toteamaan hassuja, ja mä yritin kannustaa olemaan itse aktiivinen. Aika on....härregyyd, tasan kahden viikon päästä tiistaina. :eek: Nyt tuli jännä. Meetkö sinne vakiomestaan kärsimään?

Älä mua syytä. :D Ite menit sinne turhaan toteamaan hassuja, ja mä yritin kannustaa olemaan itse aktiivinen. Aika on....härregyyd, tasan kahden viikon päästä tiistaina. :eek: Nyt tuli jännä. Meetkö sinne vakiomestaan kärsimään?
Pyydän anteeksi ja lisään kuvan jahka joskus saan opeteltua käyttämään tota itselaukaisinta:D. Mutta joo huomenna käyn kattomassa mitä siihen selkään on tulossa ja keskiviikkona pärähtää. Vielä ei kuumottele muuta kun suuri odotus mutta se on aina kun kuulee sen surinan ekan kerran niin mieleen tulee että mihin helvettiin sitä on taas ittensä hommannu.

Toinen treeni.. Nyt tekemään kanapastaa.. nami nami.. Sit loput Sons of Anarchyt :)

Mikäköhän saatanan vatsapöpö nyt jyllää ku kolmatta päivää vatsa ja hellänä:(
Ilmaa tuntuu tulevan molemmista suunnista ihan hyvällä tahdilla :D

Ötyä..

...Aika laihaksi on tämäkin ketju mennyt...Ei edes avattu ja kohta on saatana aamu...:rolleyes:

Tässäpä kaikille hyvää musiikkia...Jotta jaksaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom