Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole koskaan tajunnut tuota kuvottavaa tapaa tehdä jauhelihakastiketta.

En minakaan. Tosin mun jauhelihakastike onkin yleensa pelkkaa jauhelihaa, tomaattimurskaa ja mausteita. Mahdollisesti myos tilkka vetta mikali siita pitaa jostain syysta tulla juoksevampaa.

Olisipa kello jo 10. Kympilta tulee EastEndersin uusin jakso nettiin :rolleyes:

En minakaan. Tosin mun jauhelihakastike onkin yleensa pelkkaa jauhelihaa, tomaattimurskaa ja mausteita. Mahdollisesti myos tilkka vetta mikali siita pitaa jostain syysta tulla juoksevampaa.

Eihän siinä muuta kuulukaan olla! Oletan, että soija lasketaan tässä mausteeksi. Ja laitan mä aika usein sieniä ja sipulia, mutta ei ole mitenkään välttämätöntä.

Kyllä oikea ruskea kastike on se, missä jauhot ruskistetaan sulatetussa voissa. Minä en tosin jätä sinne klimppejä. Nih.

Kyllä oikea ruskea kastike on se, missä jauhot ruskistetaan sulatetussa voissa. Minä en tosin jätä sinne klimppejä. Nih.

Ei tossakaan lampimana klimppeja ollut mutta kylmettyaan hellalla pari tuntia sinne oli ilmestynyt sellasia kylmia kasoja :(

Ma en edes osaa tehda ruskeaa kastiketta, ei ole ikina tarvinnut osata... Kastikkeita kun ei muutenkaan tule tehtya johtuen siita etten syo ns. perinteisia lisukkeita. Teen mieluummin sit sellaisia paksuja mossoja :D

Sai isot ja pikku Genet säädettyä pienen akustoinnin muuttumisen jälkeen uudelleen ja voi elläimen käsi että potkii taas puhtaasti!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olipa hyvä, ettei tullut käytyä kaupassa, voi nyt sitten syödä näitä joulusuklaita pois :jahas: Ja tällä viikolla saa ton ylimääräisen sohvan pois nurkista. Saa sit lisää rahaa jolla maksaa pois noita ihania laskuja. Törkeät laskuniput taas kertyny ku en oo saanu poistua keittiöstä.

Olipa hyvä, ettei tullut käytyä kaupassa, voi nyt sitten syödä näitä joulusuklaita pois :jahas:

Onkos kellään muuten mitään tietoa kuinka nopeasti suklaa vanhenee? Tekis vähän mieli ostaa omaksi kiusaksi noita joulusuklaita alennusmyynneistä kun ovat niin hulvattoman halpoja

Onkos kellään muuten mitään tietoa kuinka nopeasti suklaa vanhenee? Tekis vähän mieli ostaa omaksi kiusaksi noita joulusuklaita alennusmyynneistä kun ovat niin hulvattoman halpoja

Kai niissä lukee pakkauksissakin ne parasta ennen -päiväykset? Mä en kyl osaa sanoo, koska en yleensä edes syö suklaata.

Olipa hyvä, ettei tullut käytyä kaupassa, voi nyt sitten syödä näitä joulusuklaita pois :jahas: Ja tällä viikolla saa ton ylimääräisen sohvan pois nurkista. Saa sit lisää rahaa jolla maksaa pois noita ihania laskuja. Törkeät laskuniput taas kertyny ku en oo saanu poistua keittiöstä.

Ainut mitä oot tehny keittiössä, on se, että istuit keittiön pöydässä tietokoneella, ruoka valmistettiin ja kannettiin naaman eteen. Vaivanpalkaks tuli vittuilua.

Ainut mitä oot tehny keittiössä, on se, että istuit keittiön pöydässä tietokoneella, ruoka valmistettiin ja kannettiin naaman eteen. Vaivanpalkaks tuli vittuilua.

Neiti on hyvä ja jättää mun korjaamisen niille hetkille kun mun verensokeri ei oo vaarallisen matalalla, siinä voi tulla kiukku :D Sitä paitsi, sä teet niin hyvää kanaa ettei mun kannata sormiani siihen soppaan tunkee.

Keuhkoputkentulehdus. Eli lepo jatkuu :(

Back
Ylös Bottom