Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en ymmärrä avautumista toisen kodista, joka on kuitenkin suhteellisen monelle todella henkilökohtainen paikka. Jos joku tulisi mulle avautumaan, että mun koti on rumasti sisustettu, niin sais lähtee saman tien. Mun mielestä on loukkaavaa arvostella toisen kotia kysymättä ja suhteellisen törkeästi vielä.

Minä olen saanut lähinnä kehuja kämpästäni. Täällä ei kuulemma näy tippaakaan naisen läsnäoloa ja valintoja sisustuksen suhteen.

Täällä piilotellaan tavaroita ja nukutaan huonosti :D Onneks itsellä ei tunnu ton nukahtamisen kanssa olevan tähän väliin ongelmia ja sikeästi pohotan kyllä vaikka kuinka pitkään. Tänäänkin oli ihan pakko jatkaa vapaapäivän kunniaksi muutama bonus tunti. Myöhästy kyllä sen takia Vilun ah niin tykkäämä maanantai päivityskin fabosta, mutta nyt se seisoo siellä :D

Meikä oli upotettu johkin sotapeliin, Pandakarhu oli squadleaderi. Kämppäsin jossain ikkunassa paskat housussa ja sit spawninestat oli vaihtunu ja joku nyyppä puukotti mut selästä :(

Ite olin Abu Dhabissa, mikä oli tulvan vallassa. Joku sotakin siellä oli.

Myöhästy kyllä sen takia Vilun ah niin tykkäämä maanantai päivityskin fabosta, mutta nyt se seisoo siellä :D

Minen oo ainakaa mitää sun maanantaipäivitystä nähny? Vai päätitkö olla laittamatta sitä kuitenkaan :D Eikö tänään olekaan hyvä maanantai? Mun maanantai alko kyl hyvin sellasessa mentalspoonissa.

Minen oo ainakaa mitää sun maanantaipäivitystä nähny? Vai päätitkö olla laittamatta sitä kuitenkaan :D Eikö tänään olekaan hyvä maanantai? Mun maanantai alko kyl hyvin sellasessa mentalspoonissa.
Onhan se siellä :wtf: sä oot nyt jotenkin epävireessä jos et löydä sitä sieltä ;)

Ilmeisesti viittaat noihin kossupulloihin joita tossa on rivissä? A) Ne ei ole tyhjiä ja B) ne ei ole mun. Mä en edelleenkään kiellä, etteikö tavaraa olis paljon, mutta kaatopaikka-kamaa (johon mä lasken rikkinäiset, ei-käyttökelpoiset tavarat) ei ole, ne on päätyneet samantien roskikseen. Suurinta osaa näistä tavaroista mä käytän enemmän tai vähemmän säännöllisesti, eli ne on tarpeellisia.

Jos mä en tekis kotona mitään, ei mulla olis tavaraakaan. Mä vietän kuitenkin suhteellisen paljon aikaa täällä, ja se on kiva, ett on muutaki tekemistä ku pyöritellä peukaloita. Tää ei oo kohdistettu kehenkään, joten turha vetää herneitä nenään.

En minä muista tarkalleen enää eikä se ole edes tärkeää. Muistan vain, että siellä oli paljon kaikkea tavaraa. Oli kyse siitä, että en pidä tavaroiden hamstraamisesta jne. eikä se tarkoita sitä että sun pitäisi todistella tai selitellä minulle miksi kotisi on mitä se on. Tarkoitin kaatopaikka kommentilla sitä, että ns. koriste-esineet lentäisi kotonani roskiin, en sitä että sun kotona olisi kuin kaatopaikalla.

Mä en ymmärrä avautumista toisen kodista, joka on kuitenkin suhteellisen monelle todella henkilökohtainen paikka. Jos joku tulisi mulle avautumaan, että mun koti on rumasti sisustettu, niin sais lähtee saman tien. Mun mielestä on loukkaavaa arvostella toisen kotia kysymättä ja suhteellisen törkeästi vielä.

En minä mielestäni arvostellut toisen kämppää muuten kuin, että se on esimerkki kämpästä jossa on tavaraa paikat täynnä. Jos joku sanoisi, että minun kotini on rumasti sisustettu, niin en välittäisi. Itseasiassa yleensä ihmiset valittavatkin siitä miten ankean ja tyhjän näköinen kämppäni on. En ota siitä itseeni, koska ne ovat vain tavaroita jne. ja en vain jaksa välittää.

Niinpä. Ja minkä takia SICin piti yleensäkin päästä täällä ääneen sanomaan käyneensä sommarin kotona.

Sommar korjasi mun shortsit ja farkut joskus. Sovittiin siitä ihan julkisesti sinkkuketjussa, että ei se mitään ihmeellistä ole. En osannut ajatella, että toisen luona käyminen olisi kehumisen aihe.

Back
Ylös Bottom