Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle sanottiin juuri, että olen perverssi.

Say it isn't so. :(

Mulle sanottiin juuri, että olen perverssi.

Say it isn't so. :(

Parahin Tipu : Et ole perverssi. Olet vaan normaalia avarakatseisempi !!

Mieleni tekisi uunimakkaraa :D

Ps. Unohin vastata sulle yhteen juttuun, joten: Kiitos, olet ihanan huomaavainen muru mussukka :haart:

Eipä kestä...:)

Outoa, kun joutui/joutuu tänään ja huomenna, heräilemään normi nukkumaanmenoaikaan jo 07:00...Ei jaksais millään. Mut ihan mukavat "Essupäivät" on ollu.

Voi helvetti teidän kaikkien kanssa.... :D Taidan tästä hyvästä mennä revit....reippailemaan salille.

DD Pullukalle pistetään vielä sellerit suuhun ja väännetään rusetit mutkalle noista sukkiksista ;)

Asiaa :

Mites ois pari lihanuijaa. Niillä sais sämpylöiden väliin, hyvän pihvin aikaan !;)

DD Pullukalle pistetään vielä sellerit suuhun ja väännetään rusetit mutkalle noista sukkiksista ;)
Hyvä se on sieltä susirajalta huudella, ei edes tutise vielä sukat :D

Asiaa :

Mites ois pari lihanuijaa. Niillä sais sämpylöiden väliin, hyvän pihvin aikaan !;)
Voi mahoton sentään mitä puhetta, menen hämilleni kaikessa siveellisyydessäni

Ai ne on sukkahousut tuossa kuvassa. Mä luulin, että siinä on nainen pukeutumassa perunasäkkiin.
Pidän tavastasi katsella asioita :D Aika sieviä perunasäkkejä teilläpäin :)

Kyllä, Happy Meal ala Pyssy&Tepe ;)
Vit.. perverssit!

Täällä menee kunniallisilla ihmisillä kohta ruokahalu!

Ei väliä vaikka kunnia menee, kunhan maine kasvaa...:)

Ja ainahan voi jotakin muuta laittaa suuhun, jos ei ole nälkä...;)

547e1b0d2f002a355482c5d11e64f-orig.webp

Ja taustalle hyvää musiikkia...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä se on sieltä susirajalta huudella, ei edes tutise vielä sukat :D

Se susiraja voidaan muuttaa vesirajaksi ja veikkaampa että siellä seikkaillessa alkaa ne sukatkin tutista neidin jalassa ;)

Mun ja Pyssyn pitäs kuvata oma Food Corner, vois olla proteiinipitoista suupalaa tarjolla niissä "kokkailuissa" :D

Back
Ylös Bottom