Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet yhtä paljon perverssi kuin minä epäkunnioittava ihmisiä kohtaanMulle sanottiin juuri, että olen perverssi.
Say it isn't so. :(

Mulle sanottiin juuri, että olen perverssi.
Say it isn't so. :(
Pervoja koko pesue :D
Mieleni tekisi uunimakkaraa :DMinä ja HK.n sininen tunnustamme....:D
Minä ja HK.n sininen tunnustamme....:D
Herra selleri hiljaa siellä eikä isottele ollenkaan ;)
Mieleni tekisi uunimakkaraa :D
Ps. Unohin vastata sulle yhteen juttuun, joten: Kiitos, olet ihanan huomaavainen muru mussukka :haart:

Herra selleri hiljaa siellä eikä isottele ollenkaan ;)
DD Pullukalle pistetään vielä sellerit suuhun ja väännetään rusetit mutkalle noista sukkiksista ;)
Asiaa :
Mites ois pari lihanuijaa. Nillä sais sämpylöiden väliin, hyvän pihvin aikaan !;)
Hyvä se on sieltä susirajalta huudella, ei edes tutise vielä sukat :DDD Pullukalle pistetään vielä sellerit suuhun ja väännetään rusetit mutkalle noista sukkiksista ;)
Voi mahoton sentään mitä puhetta, menen hämilleni kaikessa siveellisyydessäniAsiaa :
Mites ois pari lihanuijaa. Niillä sais sämpylöiden väliin, hyvän pihvin aikaan !;)
Pidän tavastasi katsella asioita :D Aika sieviä perunasäkkejä teilläpäinAi ne on sukkahousut tuossa kuvassa. Mä luulin, että siinä on nainen pukeutumassa perunasäkkiin.

Vit.. perverssit!Kyllä, Happy Meal ala Pyssy&Tepe ;)
Hyvä se on sieltä susirajalta huudella, ei edes tutise vielä sukat :D
Varo ettet kastele paikkoja sillä saatan pistä nuolemaan ne kuivaksi ;)Se susiraja voidaan muuttaa vesirajaksi ja veikkaampa että siellä seikkaillessa alkaa ne sukatkin tutista neidin jalassa :D