Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se susiraja voidaan muuttaa vesirajaksi ja veikkaampa että siellä seikkaillessa alkaa ne sukatkin tutista neidin jalassa ;)

Mun ja Pyssyn pitäs kuvata oma Food Corner, vois olla proteiinipitoista suupalaa tarjolla niissä "kokkailuissa" :D

Kuulostaa plääniltä. Voitais vuoroviikoin olla Iso Bebe...Teeman nimi vois olla vaikka...2men LOVING food. :D

21-vuotiaat? Tuntuu et 27-vuotiailla rupeaa kuumottamaan kauluksen alta...

Kiimaa on niin paljon et se vois melkein veitsellä leikata. :D

Täällähän ollut mahdoton meininki sillä aikaa kun minä otin päikkärit. Kyllä unirytmi taas kiittää, kun kolme tuntia nukkui tuossa.

Ötyjä kaikille omituisille otuksille..

...Outoa toivotella jo tässä ketjussa...Mutta aamulla 07:00 ylös...

CU...Kosketelkaa toisianne...:)

Täällä on ollut rietasta menoa sillä välin kun kävin kiltisti juNpalla. Nyt tädin pikku mussukat menee hamppipesulle ja sitten nukkumaan.

Onneksi en ole tädin mussukka, niin saan katsoa Top Gearia ja syödä rahkaa. Eikä kyllä nukutakaan yhtään. Huomenna olisi 8:15-11 koulua.

Tää on pyöriny päässä puoli päivää... huoh.

Kairakin vois mennä nukkumaan, aamulla gradutapaamiseen ohjaajan kanssa ja sieltä salille. Illaksi töihin. Otettava nyt hyvät unet että jaksaa taas :) Öitä, mussukat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkos jebou päässy ajelee Hondilla viime aikoina?

No en :( Iskän tilahelvettirellulla huristelin viikonloppuna vähän, en varmaa kohta osaa enää ajaa kun ei oo autoa enää päivittäin käytössä :D

Ja mua oottaa aamulla mission imbossible! Täytyy aamulla olla klo 9:00 kämpästä poissa, kaapit tyhjinä ja jokaiseen lattialistaan pitää päästä käsiksi ja keittön allaskaappi tyhjäks... Siirsin mun super jenkkisängyn jo valmiiks keskelle kämppää ja mätän aamulla kaapeista kaiken irtaimiston siihen päälle valtavaks pyramidiks.. Saattaa huomenna illalla vituttaa kun treenin jälkeen tulee kotiin ja kämppä on ku hurrikaanin jäljiltä :D JA ruhtinaalliset 25neliöö löytyy ja mun tavarat on about kaikki noissa kaapeissa... ja siis joku turkiskuoriaistorjuntajuttu suoritetaa tässä talossa huomenna ni sen takia pitää tehdä tollaset järjestelyt.... And same again parin viikon päästä. Tsaijai. :D

Back
Ylös Bottom