Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kai kukaan rupea yhden päivän ajaksi varaamaan tynnyreittäin vettä. Mitä järkeä siinä on :D Onko sulla tänään sellainen tartun vähän kaikkeen päivä ku tunnut nihrustavan vähän joka ketjuun puuttuen jos johonkin epäkohtaan?

Kun kirjotat mulle niin kirjota kunnioittavaan sävyyn.Se ei ole musta paljoo pyydetty.

Kun kirjotat mulle niin kirjota kunnioittavaan sävyyn.Se ei ole musta paljoo pyydetty.

Jatkoa ajatellen kysyisin riittääkö teitittely vai tarvitaanko jotain lisää? Esim. vaaditteko käytettävän puhutellessa ilmaisuja Teidän korkeutenne tai ylhäisyytenne, vai riittääkö arvoisa tai kunnioitettu?

Jatkoa ajatellen kysyisin riittääkö teitittely vai tarvitaanko jotain lisää? Esim. vaaditteko käytettävän puhutellessa ilmaisuja Teidän korkeutenne tai ylhäisyytenne, vai riittääkö arvoisa tai kunnioitettu?

Mä en tykkää sun asenteesta.Oonko mä loukannut sua jotenkin?

Nimestä huolimatta. :kuola:

Millonkohan tuota tulis meijän kauppaan...

Valitettavasti ei tule Suomeen myyntiin lainkaan.

Oi että, kylläpäs on hassunhauska biisi jonka löysin koneelta. Melkeen haluttaa heittää pari tonttutanssia. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Törkeän hyvä biisi Pyro!

Ärsyttää kyllä hieman olinpaikkafoorumin mieletön koko. Ei ole kovin mielekästä lukea yhdeksää sivua jotain threadia vain vastatakseen johonkin siinä olleeseen kysymykseen. Jos taas vastaa lukematta, kuulostaa idiootilta kun sama asia on sanottu jo viisi kertaa aikaisemmin.

En mäkään.

:jahas:

Tai niin mä luulin. Piti alunperin tulla musta R1, mutta sitten jotain tapahtui:wtf:

Noo mutta hyviä koneitahan noi kaikki on. Mäkin haaveilin tonnisesta gixeristä, mutta jotain tapahtui ja sitten tuli R1 :D

Back
Ylös Bottom