Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse pyrin kyllä samaan. Etenkin kun sitä kahvia on keittämässä kaksi ihmistä, ei voi koskaan olla täysin varma että paljonko jäi edellisen keittämisen jäljiltä.

Jätkä ei kyllä osaa sit yhtään pitää tärkeistä asioista huolta... Tää on jo toinen kerta lyhyen ajan sisään kun valittelet kahvin loppumista/puutetta.

Aina pitää olla reservipaketti kahvia! :rolleyes:

Edit. niin ja huomenta tietysti.

Eiku viimeks olin keikkaduunissa, enkä päässy kahville mihinkään, kun huoltoasemalta ei saanut kahvia. Nyt se oli loppunut kotoo :)

Itse pyrin kyllä samaan. Etenkin kun sitä kahvia on keittämässä kaksi ihmistä, ei voi koskaan olla täysin varma että paljonko jäi edellisen keittämisen jäljiltä.

Meillä onneksi vaimo juo vain teetä niin tiedän tasan tarkkaan paljon sitä kahvia on jäljellä, silti en uskalla JOT-varastonhallintaan... Olen tällainen perinteisempi varastomies ja tykkään, että tavaraa on reservissä. Pelkään elämää reunalla ;)

Eiku viimeks olin keikkaduunissa, enkä päässy kahville mihinkään, kun huoltoasemalta ei saanut kahvia. Nyt se oli loppunut kotoo :)

Jaa. Tämän kerran saat anteeksi! :D

Meillä onneksi vaimo juo vain teetä niin tiedän tasan tarkkaan paljon sitä kahvia on jäljellä, silti en uskalla JOT-varastonhallintaan... Olen tällainen perinteisempi varastomies ja tykkään, että tavaraa on reservissä. Pelkään elämää reunalla ;)

Huollon perussääntö: täydennetään kun puolet on menny.

Ilmeeni kun saavuin töihin eikä kukaan ole paikalla.
Missä kaikki on?
Miksei mulle oo kerrottu mitään?
Tarvitsen keittäjät tänne tai kuolen nälkään!

Mjaha, kahvia ja puuroa naamariin. To jatkuu duunit ja loma ohi :< eipä tuo tosin haittaa tippaakaan, kun töissä on niin kivaa :) + jotain tolkkua arkirytmiinki taas. Ihan riittävästi lomaa 1,5 viikossa mulle. Ulkona sataa estereitä, eikä mulla ole sadehousuja. Päivällä puntille ja sit leffaa: Cowboys and aliens 8)

Huomenta, ihanaiset karvapallerot :) Aamupalaa ääntä kohti, suihku ja koululle. Gradujuttujen jälkeen täytyy vissiin piipahtaa kameran edessä, hysteeriseksihän se menee kuitenkin. Työkaveri sai myös houkuteltua illan crossfit-tyyliselle ryhmätunnille ja mua hieman hirvittää. Taidan kipata sinne...

LOL :lol2:

Anteeksi, oon napannut ehkä liian monta buranaa...

317718_10150305534403481_83902438480_7896767_1701037123_n.webp

Mistäköhän johtuu, että silloin kun on ennalta ilmoitettu vesikatkos ni tuntuu et vois tehä vaikka ja mitä missä tarvitaan vettä :D

Mistäköhän johtuu, että silloin kun on ennalta ilmoitettu vesikatkos ni tuntuu et vois tehä vaikka ja mitä missä tarvitaan vettä :D

Siitä että sä ot oo varautunut tarpeeks.Sun pitää varautua tollasiin tarpeeks!

Et sä todellakaan tyhmältä vaikuta,mut mun mielestä sä oisit voinu vähän kelata myös niitä ei pakollisiakin juttuja.

Et sä todellakaan tyhmältä vaikuta,mut mun mielestä sä oisit voinu vähän kelata myös niitä ei pakollisiakin juttuja.
Ei kai kukaan rupea yhden päivän ajaksi varaamaan tynnyreittäin vettä. Mitä järkeä siinä on :D Onko sulla tänään sellainen tartun vähän kaikkeen päivä ku tunnut nihrustavan vähän joka ketjuun puuttuen jos johonkin epäkohtaan?

Back
Ylös Bottom