Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätkä ei kyllä osaa sit yhtään pitää tärkeistä asioista huolta... Tää on jo toinen kerta lyhyen ajan sisään kun valittelet kahvin loppumista/puutetta.
Aina pitää olla reservipaketti kahvia!
Edit. niin ja huomenta tietysti.

Itse pyrin kyllä samaan. Etenkin kun sitä kahvia on keittämässä kaksi ihmistä, ei voi koskaan olla täysin varma että paljonko jäi edellisen keittämisen jäljiltä.
Eiku viimeks olin keikkaduunissa, enkä päässy kahville mihinkään, kun huoltoasemalta ei saanut kahvia. Nyt se oli loppunut kotoo![]()
Meillä onneksi vaimo juo vain teetä niin tiedän tasan tarkkaan paljon sitä kahvia on jäljellä, silti en uskalla JOT-varastonhallintaan... Olen tällainen perinteisempi varastomies ja tykkään, että tavaraa on reservissä. Pelkään elämää reunalla ;)
9tunnin unet. Kyllä kelpaa. illall salille![]()
+ jotain tolkkua arkirytmiinki taas. Ihan riittävästi lomaa 1,5 viikossa mulle. Ulkona sataa estereitä, eikä mulla ole sadehousuja. Päivällä puntille ja sit leffaa: Cowboys and aliens 8)
Aamupalaa ääntä kohti, suihku ja koululle. Gradujuttujen jälkeen täytyy vissiin piipahtaa kameran edessä, hysteeriseksihän se menee kuitenkin. Työkaveri sai myös houkuteltua illan crossfit-tyyliselle ryhmätunnille ja mua hieman hirvittää. Taidan kipata sinne...Mukava koulupäivä. Hyppytunti ja Cowboys From Hell raikaa!
Helvetin mukava tosiaan, pitäisi suunnitella jonkunlainen rakennuksen runko tietokoneohjelmalla. Menee yli hilseen ja viheltää mennessään...
LOL :lol2:
Anteeksi, oon napannut ehkä liian monta buranaa...
Mistäköhän johtuu, että silloin kun on ennalta ilmoitettu vesikatkos ni tuntuu et vois tehä vaikka ja mitä missä tarvitaan vettä :D
Olen mä varautunut siihen että pakolliset asiat pystyy vedellä tekemään, en ole tyhmä.Siitä että sä ot oo varautunut tarpeeks.Sun pitää varautua tollasiin tarpeeks!
Ei kai kukaan rupea yhden päivän ajaksi varaamaan tynnyreittäin vettä. Mitä järkeä siinä on :D Onko sulla tänään sellainen tartun vähän kaikkeen päivä ku tunnut nihrustavan vähän joka ketjuun puuttuen jos johonkin epäkohtaan?Et sä todellakaan tyhmältä vaikuta,mut mun mielestä sä oisit voinu vähän kelata myös niitä ei pakollisiakin juttuja.