Ite oon ihmetelly kovasti, että kaikesta sitä maksetaanki...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten on Pyssy "Salonoja" kelpasiko makkaratehtaan tytöille suora nakki ollenkaan, vai pitääkö olla putkihauen mallinen standardi käyrä? :D
HK.n lenkki teki kauppansa...:dance:
Toisilla on helppoa, jotkut meistä joutuu taistelemaan tiensä läpi tyttöviidakon pelkkä prinssinakki aseenaan.
:wtf: no jopas!HK.n lenkki teki kauppansa...:dance:
:wtf: no jopas!
Mä oon niin pieni että halkeisin jos liian muhkua ois tarjolla :D;)....Toiset tykkää muhkummasta....
Mä oon niin pieni että halkeisin jos liian muhkua ois tarjolla :D
Mä oon niin pieni että halkeisin jos liian muhkua ois tarjolla :D

Mitä sinä oikein kuvittelit, sämpylöistähän se minäkin tässä olen puhunut. Jos et ole tietoinen niin näin pienen ihmisen mahalaukku on oletettavasti hyvin pieni. Liiallinen sämpylänsyöminen aiheuttaa sen että maha tuntuu halkeavan ;)Hui...
Minä taas puhuin sämpylöistä...![]()
Eikös tuo vaari aika ison sämpylän tohon ruudulle latassu :D Siinä vois olla osviittaa. Mutta tohon makkarapolitiikkaan en ota kantaa. Siinä merkitsee niin paljon se miten se tarjoillaanMikä on liian muhku, oisko Bicholla heittää referenssiä?
edit. Sämpylä siis![]()

Mutta tohon makkarapolitiikkaan en ota kantaa. Siinä merkitsee niin paljon se miten se tarjoillaan![]()
Mutta tohon makkarapolitiikkaan en ota kantaa. Siinä merkitsee niin paljon se miten se tarjoillaan![]()

Kuorella vai ilman kuorta?Itse tarjoilen yleensä lämpimänä![]()
Mikä on liian muhku, oisko pyssyllä heittää referenssiä?
edit. PATONKI siis![]()