Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fillarikuume. Tällä hetkellä tieliikennemönkijä tallissa (jota tosin pitäisi vähän fiksailla) ja alkaa tuntua siltä, ettei ole opiskelijan budjetille sopiva laitos. Saisi nyt vaan itseään niskasta kiinni ja fiksailtua no pikkuviat, niin voisi pistää myyntiin ja katsoa halvempaa 2-pyöräistä päristintä + fillaria. Joku rikas pakkislainen voisi tosin lahjoittaa mulle 4000e niin ei tarvitsisi myydä mönkijää. Vapaaehtoisia?

Joo ei tullut itelläkään halvaksi :D Kone paukahti paskaksi ja uusi tilalle, ei tieliikennekäyttöinen ja siitä moottori. Ja eipähän toimi vieläkään, jee!

Huh, onneksi tulin ajoissa kotiin kaupungilta taiteilemasta. Nyt siellä sataa ja jos olisin vielä ulkona, ei olisi kovin kiva pyöräillä himaan.

Ei kyllä uneta yhtään.

Joo ei tullut itelläkään halvaksi :D Kone paukahti paskaksi ja uusi tilalle, ei tieliikennekäyttöinen ja siitä moottori. Ja eipähän toimi vieläkään, jee!

Kiertokankiko siitä laukes? Mikäs "uudessa" tekniikassa vikana? Varmaan vitutus täälläpäin laantuisi, jos saisi syylärin vietyä korjattavaksi ja tehtyä parit pienet säädöt (aurauskulmat, jarrujen ilmaus). On vaan vähän hankalaa laitella, kun mönkijä toisella paikkakunnalla.

Yötyöt on kyllä parasta. Syö, istuu, lukee tai kattoo leffoja. Ihmisen parasta aikaa!

Sanoppa muuta. Ainoa ongelma on, et on kusihätä ja vessaan on yli kolme metriä matkaa.

Kiertokankiko siitä laukes? Mikäs "uudessa" tekniikassa vikana? Varmaan vitutus täälläpäin laantuisi, jos saisi syylärin vietyä korjattavaksi ja tehtyä parit pienet säädöt (aurauskulmat, jarrujen ilmaus). On vaan vähän hankalaa laitella, kun mönkijä toisella paikkakunnalla.

Joo, männän ristitappi hyppäsi alakerrasta läpi ja mäntä paloina ulos tien varteen. Tuosta toisesta kone, joka toimi moitteettomasti siinä ollessaan kiinni. No, pikkuviriosat tuossa ja ne laitoin samantien kiinni, niin nyt taas voi vika olla missä vaan. Suuttimia olen vaihdellut, eri arvoilla olevia tulppia, cdi boxia ja ilmanputsaria, puolan... Silti vaan ei toimi kunnolla. Seuraavaksi kaasari purkuun ja katson paremmin mitä se on syönyt, jos olisi vaikka jotain paskaa sisällä.

Yötyöt on kyllä parasta. Syö, istuu, lukee tai kattoo leffoja. Ihmisen parasta aikaa!

Ilta/yötyöt on kyllä huippua. Mä niin rakastin tehdä niitä ja teinkin vuosikausia putkeen pelkkää yötyötä. Nykyään harmikseni teen 90% 8-16 tai 10-18 vuoroja, mutta toisaalta nyt on kivat rytmit treenata aamuisin ja töiden jälkeen ja tulee ehkä enemmän saatua tuota sosiaalista elämääkin.

Mä teen tota sitten päivätöissä... Syön, istun, luen ja katson leffoja :D

Ilta/yötyöt on kyllä huippua. Mä niin rakastin tehdä niitä ja teinkin vuosikausia putkeen pelkkää yötyötä. Nykyään harmikseni teen 90% 8-16 tai 10-18 vuoroja, mutta toisaalta nyt on kivat rytmit treenata aamuisin ja töiden jälkeen ja tulee ehkä enemmän saatua tuota sosiaalista elämääkin.

Mä teen tota sitten päivätöissä... Syön, istun, luen ja katson leffoja :D

Ei illassa mitään hyvää ole :D Aamulla ei tiedä miten päin olisi, ihan sama milloin herää ja heti alkaa kellon kyttääminen. Ennemmin se yö tai aamu.

Joo, männän ristitappi hyppäsi alakerrasta läpi ja mäntä paloina ulos tien varteen. Tuosta toisesta kone, joka toimi moitteettomasti siinä ollessaan kiinni. No, pikkuviriosat tuossa ja ne laitoin samantien kiinni, niin nyt taas voi vika olla missä vaan. Suuttimia olen vaihdellut, eri arvoilla olevia tulppia, cdi boxia ja ilmanputsaria, puolan... Silti vaan ei toimi kunnolla. Seuraavaksi kaasari purkuun ja katson paremmin mitä se on syönyt, jos olisi vaikka jotain paskaa sisällä.
Tsekkaa kaasari, bensapumppu, letkut jne. Jos ei auta, niin yleismittarin kanssa käymään piuhoja läpi :D

Tsekkaa kaasari, bensapumppu, letkut jne. Jos ei auta, niin yleismittarin kanssa käymään piuhoja läpi :D

Joo ei siinä muu auta :D Pitänee koittaa räplätä kuntoon vakio-osilla ja sitten myydä koko paska ja toinen kasa nurkista lojumasta. Vaikutti alkuun niin helvetin hienolta idealta, että ostanpa mönkijän, kun olen aina halunnut. Vitut, en halua enää!

Ilta/yötyöt on kyllä huippua. Mä niin rakastin tehdä niitä ja teinkin vuosikausia putkeen pelkkää yötyötä.

Mäkin tykkään yötöistä. Mun duunissa ei tosin katsella leffoja vaan jorataan baaritiskin takana koko yö :) Rakastan sitä fiilistä kun pyöräilee väsyneenä töiden jälkeen kotiin kuudelta aamulla. Kaikki on niin ihanan hiljaista yökerhon pauhun jälkeen eikä koko matkalla hyvässä lykyssä tule yhtään ihmistä vastaan.

Yrittää nukkua, vaan eihän siitä tule mitään. Silmät seisoo auki kuin pöllöllä. Jos kokeilis kolauttaa itseltään tajun kankaalle..

Ötyä...

Yksi yötyöläinen palaili ajoissa töistä...Töissä on mukavaa, kun painelen pitkin Stadia paikasta toiseen. Aina tulee uusia ongelmia ratkottavaksi. Ei ole kahta samanlaista iltaa...:)

Edit : Tällähän on ihaNaisia hereillä...:)

Moi Kissanainen....

No tylsäks se kävis jos aina toistuis sama kaava :)

Jep...

Ei ois musta enää, makkaratehtaan hihnalle duuniin....

Mulla muuttuu kaava jatkuvasti, joka tv-sarjan jakso on erilainen. Ja välillä jopa leffoja.

Mulla muuttuu kaava jatkuvasti, joka tv-sarjan jakso on erilainen. Ja välillä jopa leffoja.

Ja tosta kehtaat palkkaakin nostaa...Senkin eläkeläisduunari....:D

Back
Ylös Bottom