Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mä oon kyllä käynyt ihan kierroksilla taas. Toissapäivänä heräsin päikkäreiltä ihan hirveeseen panetukseen. Ihan kauhea tunne. Siinä hetken tuumailin, että luojan kiitos en ole mies, ettei sitä paineentunnetta tarvi silmin nähdä. Mutta se meni sitten ohi kun kävin suihkussa :)

Joo, mää oon kuullu että se helpottaa naisia kummasti ku ruuvvaa suihkusta sen pään irti ja ohjaa vesipainetta tiettyyn suuntaan.

No mä oon kyllä käynyt ihan kierroksilla taas. Toissapäivänä heräsin päikkäreiltä ihan hirveeseen panetukseen. Ihan kauhea tunne. Siinä hetken tuumailin, että luojan kiitos en ole mies, ettei sitä paineentunnetta tarvi silmin nähdä. Mutta se meni sitten ohi kun kävin suihkussa :)

Mikä siinä? Jos se panetus on kova, niin se menee boksereista läpi, että heilahtaa. ;)

Onneksi kipeänä saa herkutella...

bottle_appelsiini-1_5.png
Ben-and-Jerrys-Baked-Alaska.jpg

Joo, mää oon kuullu että se helpottaa naisia kummasti ku ruuvvaa suihkusta sen pään irti ja ohjaa vesipainetta tiettyyn suuntaan.
:wtf: no hui! Mä olen sen verran perinteinen nainen, että rupee tuommosia hurjia säätämään. Mummo aina opetti että hienon naisen tulee hallita käsitöiden ihmeellinen maailma :)

ENPÄS IHAN VIELÄ MALTTANU...

Jos olisit täällä, voisin kuiskata korvaasi nuo legendaarisen romanttiset sanat...
Istu tähän sedän syliin. Setä näyttää, mitä on tosi rakkaus...:haart:

:wtf: no hui! Mä olen sen verran perinteinen nainen, että rupee tuommosia hurjia säätämään. Mummo aina opetti että hienon naisen tulee hallita käsitöiden ihmeellinen maailma :)

Joo, nypläys on ihmeen rentouttavaa. Vai oliko se räpläys. Jotaki sormitekniikkaa vaativaa kuiten.

Totta. Ensin hierontaan liukastettu savi muotoonsa ja sitten tyrkätään lämpimään uuniin.
Mä kävin jokusen vuoden kansalaisopistolla tekemässä ruukkuja ja veistoksia savesta, että älkää käykö neuvomaan ;) Tämä täti osaa työstää kyllä savea.

Edit. kaikista ihaninta oli se lasitusvaihe kun se oli kovetettu uunissa ja sai kiiltävän pinnan :D

Tottunut tahmeisiin kätösiin.

e. Nyt alan oleen ihmisiksi. Yöki ohi kohta.

Mä kävin jokusen vuoden kansalaisopistolla tekemässä ruukkuja ja veistoksia savesta, että älkää käykö neuvomaan ;) Tämä täti osaa työstää kyllä savea.

Edit. kaikista ihaninta oli se lasitusvaihe kun se oli kovetettu uunissa ja sai kiiltävän pinnan :D

Uuh, shiny :D

images

Jeejee. Panacodin, strepsilssien ja teen voimalla vedetty keskiviikosta. 46h valvottu putkee, ei vaan pysty nukkumaan. Jos mulla on joka talvi 4-7 kertaa kurkku kipeenä, tulehtunu ja milloin mitenki paskana, nii luulis että nielurisat vois riipasta vittuu joskus..

Mä taidan luovuttaa suosiolla tämän yön nukkumiset. Ei tule uni taaskaan millään. Aina, kun syön normaalia enemmän hiilareita (sokeria), pumppu lyö ihan hulluna ja vaan tulee pyörittyä sängyssä. Stellatkin on loppu, pitää käydä huomenna hakee lisää...

Mä taidan luovuttaa suosiolla tämän yön nukkumiset. Ei tule uni taaskaan millään. Aina, kun syön normaalia enemmän hiilareita (sokeria), pumppu lyö ihan hulluna ja vaan tulee pyörittyä sängyssä. Stellatkin on loppu, pitää käydä huomenna hakee lisää...

Eipä nukuta täälläkään dieetin takia... Asiahan ei mulle kuulu, mutta Stellahan on bentso. Onko pahojakin unihäiriöitä?
Itsellä on ollut pahoja univaikeuksia ja se on perseestä, pitäisi vaan aina saada mieli rauhoittumaan.

Tuossa keväällä ajattelin, ettei tästä tule enää mitään, kun meni noita öitä valvoessa. Koeta siinä sitten tehdä töitä samalla. Kävin työpaikan lekurilla ja sain siltä noita Stelloja. Viime talvena univaikeudet oikeastaan vaan pahenivat. Paljon tuli sellaisia kahden ja kolmen yön valvottuja putkia. En oikein tiedä mikä on vikana, nukahtaminen on vaan mulle aina ollut vaikeaa. Sit kun on joku tuossa viekussa tai on itte ottanut alkoa, niin tulee uni kivasti.

Stelloissa huono puoli se, että niitä saisi ottaa vain kolmesti viikossa. Joskus tuntuu, ettei pysty nukkumaan ilman.

Back
Ylös Bottom