Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite oon ihmetelly kovasti, että kaikesta sitä maksetaanki...

Miten on Pyssy "Salonoja" kelpasiko makkaratehtaan tytöille suora nakki ollenkaan, vai pitääkö olla putkihauen mallinen standardi käyrä? :D

Miten on Pyssy "Salonoja" kelpasiko makkaratehtaan tytöille suora nakki ollenkaan, vai pitääkö olla putkihauen mallinen standardi käyrä? :D

HK.n lenkki teki kauppansa...:dance:

Toisilla on helppoa, jotkut meistä joutuu taistelemaan tiensä läpi tyttöviidakon pelkkä prinssinakki aseenaan.

Toisilla on helppoa, jotkut meistä joutuu taistelemaan tiensä läpi tyttöviidakon pelkkä prinssinakki aseenaan.

Äh...Vikkelä kieli ja mieli. Siinä se....:D

Hui...

Minä taas puhuin sämpylöistä...:nolo:
Mitä sinä oikein kuvittelit, sämpylöistähän se minäkin tässä olen puhunut. Jos et ole tietoinen niin näin pienen ihmisen mahalaukku on oletettavasti hyvin pieni. Liiallinen sämpylänsyöminen aiheuttaa sen että maha tuntuu halkeavan ;)

Sinä olet aika kaksimielinen tyyppi tai sitten kuvittelet vain minun olevan :D

IMG_1633.JPG

5057264-girl-eating-wiener-sausage-with-mustard.jpg

Mikä on liian muhku, oisko Bicholla heittää referenssiä?

edit. Sämpylä siis :)
Eikös tuo vaari aika ison sämpylän tohon ruudulle latassu :D Siinä vois olla osviittaa. Mutta tohon makkarapolitiikkaan en ota kantaa. Siinä merkitsee niin paljon se miten se tarjoillaan :)

Mikä on liian muhku, oisko pyssyllä heittää referenssiä?

edit. PATONKI siis :)

Shane Diesel....EN LINKITÄ KUVIA....Google auttaa....:wtf::wtf:

Huomaan kommunikoivani kuvin, mutta enemmän kuin tuhat sanaa, vai miten se oli.

533650.jpg

Back
Ylös Bottom