Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ku musta tuntu siltä et haluun kysyy. Miks sä haluut huvin vuoksi vaihtaa sen?
Itse-asiassa mulla oli siihen ihan hyvä pohjustuski, mut kuvia on, niin monta aiheeseen liittyviä. Menee vähän läräämiseks :)

Mun täytyy mennä nukkumaan, että herään aamulla kärsimään rangaistuksestani puolet. Hyvää yötä, karvaturrit ja Bicho-muru :haart:

Mulla on taas se ongelma et kerkesin niin tottuu siihen kissanaiseen, et tekee mieli vaan vaihtaa se takasin :)
+1

Pliis....Se oot niin sinä....:)

Mun täytyy mennä nukkumaan, että herään aamulla kärsimään rangaistuksestani puolet. Hyvää yötä, karvaturrit ja Bicho-muru :haart:
Mäkin lähden kohta ja odotan sitä ihanaa herätystä ku naama punaisena luen mitä nokkelaa on taas tullut heiteltyy tänne levottomassa mielentilassa :D

Ötyjä Kaira....

Kyllä tässä alkaa väsy pukkaa itelläki. Jutut on sen mukasia sitten :D

Mulle on tullut taas joku suomireggae villitys.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko löytynyt?

Maustoin pihvin ensin vahingossa broilermausteella, joten ne piti pestä ja maustaa uudelleen ennen paistamista. Hyvää kuitenkin tuli. Syödessä katselin Robin Hoodia.

Back
Ylös Bottom