Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen suihkun raiskaama. On se kumma, miten hyvää se taas teki.

Oliko suihkulla happy ending ? (Ihan heterolla tavalla kysyn...):hyper:

Täällähän ny on sekavaa porukkaa. Joskohan sitä kirjautuis ulos..

Omituisia otuksia, kaikki tyynni...Yö-ketjun perinteet velvoittavat.

Oliko suihkulla happy ending ? (Ihan heterolla tavalla kysyn...):hyper:
Kyl mä uskon. Mulla on ollu tapana varmistaa, että toinenki pääsee häppy endiin. Ei se juuri sanonu ton session jälkeen mitään. Joko se mököttää taikka on muuten vaan tyytyväinen.

Pelkkänä korvana....x 2

Tästä tuli mieleen, että ostin irtokarkkien sekaan sellaistakin kuin omena-passionhedelmäkorva. Sitten voisi sanoa, että olen pelkkänä hedelmäkorvana :D Mutta Kummisetä-musiikkia kuuntelin, siitä tuli mieleen tuo..

Voitettiinko me jotakin ?

Juu. Voitte etsiä kaikessa rauhassa ensi viikonlopuksi vapaan vuokramökin Kymijoen rannalta. Käyn paistamassa parit pihvit ja tuun kohta katsomaan sitä mökkiä sitte.

Edit: Onko Wallander puhunut koskaan ruotsia?

Tästä tuli mieleen, että ostin irtokarkkien sekaan sellaistakin kuin omena-passionhedelmäkorva. Sitten voisi sanoa, että olen pelkkänä hedelmäkorvana :D Mutta Kummisetä-musiikkia kuuntelin, siitä tuli mieleen tuo..

Hyvää musaa on tuo...

Juu. Voitte etsiä kaikessa rauhassa ensi viikonlopuksi vapaan vuokramökin Kymijoen rannalta. Käyn paistamassa parit pihvit ja tuun kohta katsomaan sitä mökkiä sitte.

Okei, jos ei löydy---> Pitää bygata ite !

Kai se pitää lähtee pötköttää. Täytyy tuo avatar vaan vaihtaa eka.

Ötyä
...kaikille ihanuuksille ja omituisuuksille...

Loistavan kitarara-rumpu-setin säestyksellä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom