Miks?Kai se pitää lähtee pötköttää. Täytyy tuo avatar vaan vaihtaa eka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks?Kai se pitää lähtee pötköttää. Täytyy tuo avatar vaan vaihtaa eka.
Huvin vuoks. Miks kysyt? :DMiks?
No ku musta tuntu siltä et haluun kysyy. Miks sä haluut huvin vuoksi vaihtaa sen?Huvin vuoks. Miks kysyt? :D
Itse-asiassa mulla oli siihen ihan hyvä pohjustuski, mut kuvia on, niin monta aiheeseen liittyviä. Menee vähän läräämiseksNo ku musta tuntu siltä et haluun kysyy. Miks sä haluut huvin vuoksi vaihtaa sen?

Mulla on taas se ongelma et kerkesin niin tottuu siihen kissanaiseen, et tekee mieli vaan vaihtaa se takasinItse-asiassa mulla oli siihen ihan hyvä pohjustuski, mut kuvia on, niin monta aiheeseen liittyviä. Menee vähän läräämiseks![]()

Mikset vaiha?Mulla on taas se ongelma et kerkesin niin tottuu siihen kissanaiseen, et tekee mieli vaan vaihtaa se takasin![]()
Ei tuokaan kyllä mikään huono ole.+1Mulla on taas se ongelma et kerkesin niin tottuu siihen kissanaiseen, et tekee mieli vaan vaihtaa se takasin![]()

Ei sinällään. Ehkä mä viel vaihan sen takas jossain vaiheessaMikset vaiha?Ei tuokaan kyllä mikään huono ole.

Mäkin lähden kohta ja odotan sitä ihanaa herätystä ku naama punaisena luen mitä nokkelaa on taas tullut heiteltyy tänne levottomassa mielentilassa :DMun täytyy mennä nukkumaan, että herään aamulla kärsimään rangaistuksestani puolet. Hyvää yötä, karvaturrit ja Bicho-muru :haart:
Mun täytyy mennä nukkumaan, että herään aamulla kärsimään rangaistuksestani puolet. Hyvää yötä, karvaturrit ja Bicho-muru :haart:
No älä :D Voi taas hyvällä omalla tunnolla hiljentyy pariks viikkoo.Kyllä tässä alkaa väsy pukkaa itelläki. Jutut on sen mukasia sitten :D
Kyllä tässä alkaa väsy pukkaa itelläki. Jutut on sen mukasia sitten :D
No älä :D Voi taas hyvällä omalla tunnolla hiljentyy pariks viikkoo.

Hitto sun kanssa :D Öitä herra kaviaarille!Öljyisiä unia kaikille ;)
Voihan damn... mähän just hokasin et viikonloppuna yöhukit eli mitä muutakaan siellä voi tehä ku notkuu just täällä :DOnneksi on taas loppuviikko yötä. Ei tuu liikaa täällä notkuttua...![]()