Mrrrrrrrr :DRintaliivit jalkapalloilijalla on vielä ihan ymmärrettävää. Sopii hyvin yhteen niiden puuhelmien ja liehuletin kanssa :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mrrrrrrrr :DRintaliivit jalkapalloilijalla on vielä ihan ymmärrettävää. Sopii hyvin yhteen niiden puuhelmien ja liehuletin kanssa :evil:
Kaikki mitä luin!![]()
Panda pysyy nyt turkissaan siellä :D Piti miettiä yleensä pari kertaa kehtaanko alkaa vaihtaan biisiä, mutta kun tuli sellainen tunne, että on pakko niin sit se on pakko.
Ei kauaa enää sit. Milläs pyörällä oot saanu alotella sun motoristin uraas? :D
Kuunteleeko Kaira muuten black metallia? Tulee aina tosta sun avatarista mieleen Immortalit ja Burzumit sun muut :D
Too late!(koska kävin suihkussa näin puntin jälkeen ja nyt olen siis mallia wet look panda!) :D Miun salilla saisit ainakin koska vain vaihtaa biisiä, voisin jopa rohkaista siihen!
Mä uskon kyllä, että sun salilla sais naiset kulkee vaikka alasti koko ajan ja susta se ois vaan kivaa ;)
Eläpä kuule yhtään alota siellä..:D
Noh? :lol2:
Haha, oon muuten tehnyt uskoakseni molemmat. Joskus lenkillä heitän ämppärin suoraan sinne tissien väliin, kun se on ainoa paikka, missä se pysyy edes jotenkuten jos ei ole taskuja. Tämä siitä huolimatta, että mun tissini ovat hyvin vaatimattomat. Enkä ole edes ainoa, joka tekee noin, koska vastaavaa on tullut vastaan aina välillä :DTää rintsikanolkainpatentti aiheuttaa varmasti huomattavasti vähemmän hämmästystä kuin se, että kaivelee mp3-soitinta kesken treenien joko housujen sisältä tai rinnoista :D
Pääkaupunkiin terassikierrokselle ja huomenna jos lähtis Puolassa käymään bissellä..
Haha, oon muuten tehnyt uskoakseni molemmat. Joskus lenkillä heitän ämppärin suoraan sinne tissien väliin, kun se on ainoa paikka, missä se pysyy edes jotenkuten jos ei ole taskuja. Tämä siitä huolimatta, että mun tissini ovat hyvin vaatimattomat. Enkä ole edes ainoa, joka tekee noin, koska vastaavaa on tullut vastaan aina välillä :D
Toinen paikka missä sitten salilla yleensä ämppäriä pidin oli tosiaan housuissa :D Tuohon vyötärönauhan ja lantion väliin kun pukkas niin hyvin pysyi!Täh, Tepe täällä? Nyt kuules miksei mulle ilmoitettu mitään tästä?