Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuunteleeko Kaira muuten black metallia? Tulee aina tosta sun avatarista mieleen Immortalit ja Burzumit sun muut :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Panda pysyy nyt turkissaan siellä :D Piti miettiä yleensä pari kertaa kehtaanko alkaa vaihtaan biisiä, mutta kun tuli sellainen tunne, että on pakko niin sit se on pakko.

Too late!(koska kävin suihkussa näin puntin jälkeen ja nyt olen siis mallia wet look panda!) :D Miun salilla saisit ainakin koska vain vaihtaa biisiä, voisin jopa rohkaista siihen!

Kuunteleeko Kaira muuten black metallia? Tulee aina tosta sun avatarista mieleen Immortalit ja Burzumit sun muut :D

Aika vähän black metallia kulutan, menee enempi melodisen puolelle. Avatar nyt vaan on tuollainen.. minä huonoina päivinäni :D

Too late!(koska kävin suihkussa näin puntin jälkeen ja nyt olen siis mallia wet look panda!) :D Miun salilla saisit ainakin koska vain vaihtaa biisiä, voisin jopa rohkaista siihen!

Mä uskon kyllä, että sun salilla sais naiset kulkee vaikka alasti koko ajan ja susta se ois vaan kivaa ;)

Katokki että pysyt Hondamiehenä ;)

Nyt poikain kanssa grillaa ja sit kaupunkille kahtelee yöelämää!

Honda tai Yamaha, siinäpä ne vaihtoehdot taitaa olla...ja saattaa vieläpä käydä niin että se pärrä tulee hommattua jo tänä syksynä.
Tarjontaa näyttäis olevan aika mukavasti.

Ei kait siinä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää rintsikanolkainpatentti aiheuttaa varmasti huomattavasti vähemmän hämmästystä kuin se, että kaivelee mp3-soitinta kesken treenien joko housujen sisältä tai rinnoista :D
Haha, oon muuten tehnyt uskoakseni molemmat. Joskus lenkillä heitän ämppärin suoraan sinne tissien väliin, kun se on ainoa paikka, missä se pysyy edes jotenkuten jos ei ole taskuja. Tämä siitä huolimatta, että mun tissini ovat hyvin vaatimattomat. Enkä ole edes ainoa, joka tekee noin, koska vastaavaa on tullut vastaan aina välillä :D

Pääkaupunkiin terassikierrokselle ja huomenna jos lähtis Puolassa käymään bissellä..

Täh, Tepe täällä? Nyt kuules miksei mulle ilmoitettu mitään tästä?

Haha, oon muuten tehnyt uskoakseni molemmat. Joskus lenkillä heitän ämppärin suoraan sinne tissien väliin, kun se on ainoa paikka, missä se pysyy edes jotenkuten jos ei ole taskuja. Tämä siitä huolimatta, että mun tissini ovat hyvin vaatimattomat. Enkä ole edes ainoa, joka tekee noin, koska vastaavaa on tullut vastaan aina välillä :D

Mullakaan ei mikään mellevä melonilauma liiveissä muhi, mutta mainiosti siellä yks ämppäri menee kun on napakat urheiluliivit! Se hikoilu tosin ei ehkä ole laitteelle hyväksi, siksi en ole tuota iPodia edes vielä urheilukäytössä pitänyt kun halusin ostaa ensin tuon pidikkeen. Kuvittelin muuten niiden pidikkeiden olevan paljon kalliimpia, mutta tää maksokin siis vain 4e. Jee :) Toinen paikka missä sitten salilla yleensä ämppäriä pidin oli tosiaan housuissa :D Tuohon vyötärönauhan ja lantion väliin kun pukkas niin hyvin pysyi!

Pesin, värjäsin ja silkkitipoitin hiukset, nyt ne roikkuu tuolla narulla..

Mun yhdellä kaverilla koko laite meni paskaks kun piti urheilurintsikois :/ Enkä kyllä usko että itsellänikään siinä kestäis mikään elektroniikka, tai no ehkä jossain salitreenis mut ei varmasti juostessa tai spinu-tunnilla :D

Hell yeah, sain ison hauen \,,/ 92cm ja vähäsen vajaa 8kg. On noita kiva nostella ilman haavia.. :D

Back
Ylös Bottom