Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Scifi-nörttiys iski päälle ja päälle meni Star Wars - Sithin kosto...

Ei pidä paikkaansa. Kyllä MEE:ltä löytyy varsinkin vanhemmista viesteistä kertaluokkaa pervompia juttuja.

Pitääpä käydä katsomassa! :)

Pah. Joskus vuosia sitten olen saattanut vain kylmänrauhallisesti todeta asioita niin kuin ne ovat. Pervous on siitä kaukana.

Jee, mun aurinkolasit ovat matkalla luokseni. Tällaset tilasin kun päätin kerrankin olla fiksu rahankäyttäjä ja hoin itselleni että Englannissa/Suomessa asuessa ei ole järkeä laittaa +200e aurinkolaseihin. Tykkään kyllä noista.

Ainiin ja meen huomenna tatskalle! Jänskättää niin ettei uni tule.

Jee, mun aurinkolasit ovat matkalla luokseni. Tällaset tilasin kun päätin kerrankin olla fiksu rahankäyttäjä ja hoin itselleni että Englannissa/Suomessa asuessa ei ole järkeä laittaa +200e aurinkolaseihin. Tykkään kyllä noista.

Ainiin ja meen huomenna tatskalle! Jänskättää niin ettei uni tule.

Millaista olet kelannut? :)

Millaista olet kelannut? :)

Tatskaa vai? Siitä tulee sellanen kirsikankukkaköynnös/oksa mikä lähtee olkapään tienoilta ja jatkuu kyynärpäähän. Mulla oli pari kuvaa mitkä lähetin tatuoijalle ja huomenna suunnitellaan lisää ja viilataan yksityiskohtia jne. Laitan ehkä kuvaa tatska trediin jos siitä tulee hieno :)

Tatskaa vai? Siitä tulee sellanen kirsikankukkaköynnös/oksa mikä lähtee olkapään tienoilta ja jatkuu kyynärpäähän. Mulla oli pari kuvaa mitkä lähetin tatuoijalle ja huomenna suunnitellaan lisää ja viilataan yksityiskohtia jne. Laitan ehkä kuvaa tatska trediin jos siitä tulee hieno :)

Noniin! Eiköhän siitä tule nätti!!:)

On se koulu rankkaa, salilta pääsin ja söin itteni täyteen ja menin sohvalle kattoo south parkkia jakson mikä tuli eilen, sen sain katottua ja naps, valot pois ja nyt heräsin :D

Jumankauta mä rakastan tota piikkimattoa! Mähän olen oikeasti nukkunu!! :dance: Nyt sit reippaana töihin, vielä ku muistais hakee työkaverin matkalta kyytiin..

Eka!
And the I Was like...
5a9656b8-6739-47af-b00a-2a4369a8a8b7.jpg

Back
Ylös Bottom