Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekuria :D
edit. Eka kuukausi on vaikea, mutta sen jälkeen ei siedä edes karkin esanssien hajua.

Ei muuta kuin 16 välilehteä auki kun piti ettiä pomolle vähän lentoja....on muuten pirun ärsyttävää puuhaa toiselle ettiminen, etenkin kun yks hengaa langan toisessa päässä ja selain jumittaa. :D
Mää en vain nytten voinut vastustaa mustikkapiirakkaa. :(
Mustikkapiirakasta puheen ollen vois keittää kaffeet ja syyä pari palaa, nomnom
Edit: eiku höh, mamma on näemmä vieny loput piirakasta töihi, haatana :(
En oo kyl ikinä ollu dieetillä, punttis ja jalkapallo vie jo aika paljo kaloreita pois. Pitäsköhä sitä syksymmällä sitten kokeilla jotai kuukauen dieettiä :D

Myydään. Ensiksi kannattaisi varmaan määritellä mitä tarkoitat hienolla? Jos ollaan linjalla Tapout/Ed Hardy/Affliction yms. niin suosittelen rokotusta 9mm:llä otsalohkoon. :evil:

OokeeiMun mielestä pelkästään kokeilun takia ei. Fudis varmasti polttaakin kaloreita rutosti, punttitreeni kyll aika minimaalisesti mitä oon ite joskus ssykemittarilla mittaillut![]()
Nooh, pitää kattella.Mun mielestä pelkästään kokeilun takia ei. Fudis varmasti polttaakin kaloreita rutosti, punttitreeni kyll aika minimaalisesti mitä oon ite joskus ssykemittarilla mittaillut![]()
Kiva, vittu mää kuolen sinne ens vuonna (:D)Jep, tuosta tuli mieleen.. Intissä kaverilla oli sykemittari päivän käytössä, niin kaloreita palo 4500kcal :wtf: Ei varmaankaan iha paikkaansa pidä, mutta silti jumalaton määrä! :D
Kiva, vittu mää kuolen sinne ens vuonna (:D)
Jep, tuosta tuli mieleen.. Intissä kaverilla oli sykemittari päivän käytössä, niin kaloreita palo 4500kcal :wtf: Ei varmaankaan iha paikkaansa pidä, mutta silti jumalaton määrä! :D